April 23, 200422 yr He, het lukt mij nooit om in VIce City zon hoertje de auto in te krijgen. Als ik ze zie lopen ga ik stilstaan, toeter 2x maar er gebeurd nix. Wat moet ik doen, want het moet wel kunnen net als in gta3 toch? :o
April 23, 200422 yr Blijkbaar sta je naast een man inplaats van een hoer. Je moet dit 's nachts doen vooral. Je moet ook geld opzak hebben.
April 23, 200422 yr En vooral niet toeteren...je kunt het best half op de stoep gaan staan.. En als je een hoertje hebt en je wilt krikken...dan moet je wel naar een steegje waar niemand is
April 23, 200422 yr Xamber,Apr 23 2004, 06:54 PM] En vooral niet toeteren...je kunt het best half op de stoep gaan staan..En als je een hoertje hebt en je wilt krikken...dan moet je wel naar een steegje waar niemand is een goede plek op het strand, daar werkt het ook!
April 24, 200422 yr Ja, het kost je geld! En je verdient er geen geld mee! Het enigste wat je krijgt is +25 healt!
April 24, 200422 yr Hahaha, ja dat is op zich wel lachen, maar je krijgt lang niet al je geld terug! Het hoertje laat altijd maar 2 briefjes achter, terwijl je haar misschien wel 1000 euro betaald hebt! Pik dus alleen hoertjes op als je vlakbij een donker steegje bent of bij het strand!
April 24, 200422 yr Author Die hoertjes zijn toch die meisjes in vice city met zwarte broek,rood iets ofzo?
April 30, 200422 yr Hahaha, ja dat is op zich wel lachen, maar je krijgt lang niet al je geld terug! Het hoertje laat altijd maar 2 briefjes achter, terwijl je haar misschien wel 1000 euro betaald hebt!Pik dus alleen hoertjes op als je vlakbij een donker steegje bent of bij het strand! Ow bij mij niet. Ik tel altijd hoeveel geld ik kwijt raak en na het geslachts gemeenschap sla ik haar neer en krijg ik alles weer terug!
April 30, 200422 yr Die hoertjes zijn toch die meisjes in vice city met zwarte broek,rood iets ofzo? Je hebt 2 verschillende, hoe ze precies eruit zien weet ik niet, eentje lijkt heel veel op een andere!
April 30, 200422 yr Die hoertjes zijn toch die meisjes in vice city met zwarte broek,rood iets ofzo? Je hebt 2 verschillende, hoe ze precies eruit zien weet ik niet, eentje lijkt heel veel op een andere! Volgens mij heb je er 4 hor.
April 30, 200422 yr Xamber,Apr 30 2004, 09:23 PM] Die hoertjes zijn toch die meisjes in vice city met zwarte broek,rood iets ofzo? Je hebt 2 verschillende, hoe ze precies eruit zien weet ik niet, eentje lijkt heel veel op een andere! Volgens mij heb je er 4 hor. Ik heb er maar 2 op playstation, is er zo'n groot verschil op pc en Playstation? :lol:
He, het lukt mij nooit om in VIce City zon hoertje de auto in te krijgen.
Als ik ze zie lopen ga ik stilstaan, toeter 2x maar er gebeurd nix.
Wat moet ik doen, want het moet wel kunnen net als in gta3 toch? :o