Geplaatst: 16 februari 200817 jaren comment_891996 Hallo iedereen!! Ik heb sinds kort weer eens Rollercoaster tycoon 2 uit de kast gehaald om te spelen. Maar 1 ding begrijp ik niet. Je kon namelijk toch o ok gewoon een park beginnen zonder een doel te hebben?? Hoe moet je dit doen..
Geplaatst: 16 februari 200817 jaren comment_892003 Hallo iedereen!!Ik heb sinds kort weer eens Rollercoaster tycoon 2 uit de kast gehaald om te spelen. Maar 1 ding begrijp ik niet. Je kon namelijk toch o ok gewoon een park beginnen zonder een doel te hebben?? Hoe moet je dit doen.. Jij kiest waarschijnlijk de 'Career Mode', je moet voor 'Sandbox Mode' kiezen.
Geplaatst: 16 februari 200817 jaren comment_892015 Da's in Rollercoaster Tycoon 3, Velaro. Toevallig had ik het laatst ook nog ff gespeelt, en je kunt dat doen door een eigen Scenario te maken.
Geplaatst: 16 februari 200817 jaren Auteur comment_892069 Bedankt!! Kan ik weer verder en dan kan hier een slotje op
Hallo iedereen!!
Ik heb sinds kort weer eens Rollercoaster tycoon 2 uit de kast gehaald om te spelen. Maar 1 ding begrijp ik niet. Je kon namelijk toch o ok gewoon een park beginnen zonder een doel te hebben?? Hoe moet je dit doen..