Jump to content

Wat zal er in de volgende GTA anders zijn ten opzichte van GTA IV?

Geplaatst:
comment_892768

Hey,

Beetje vroeg om er over na te denken misschien, maarja. :puh: Wat denken jullie dat er veranderd gaat worden in de volgende GTA ten opzichte van GTA IV? Ik heb het nu dus niet over GTA V, maar ik bedoel echt de GTA die meteen na GTA IV uit zal gaan komen, net zoals GTA Vice City direct na GTA III uitkwam. Ik denk onder andere deze dingen:

• Nieuwe/verbeterde versie van Euphoria, want ja, de makers van Euphoria blijft hun software natuurlijk ook gewoon verder ontwikkelen.
  • Misschien zal (als dat te realiseren valt) de volgende GTA gebruik gaan maken van de engine die ook gebruikt gaat worden voor de nieuwe Star Wars. Deze engine laat onder andere hout op een natuurlijke manier breken. Filmpjes:
    en klik.
  • Ik denk dat er, in tegenstelling tot GTA IV, wel vliegtuigen in de volgende GTA zullen gaan zitten.
  • Aangezien ontzettend veel mensen positief gereageerd hebben op het feit dat er on-line multiplayer in GTA IV zal gaan zitten, maar ook teleurgesteld zijn dat er geen co-op mode is, denk ik dat Rockstar voor de volgende GTA wel gaat kijken of een co-op mode te realiseren valt.
  • In GTA IV wordt je al niet zomaar meer omver geknald als je een kleine wanted level hebt, nee, dan wordt je gewoon gearresteerd. Niko zou dan automatisch zijn handen omhoog doen als hij gearresteerd wordt. Ik denk (en hoop) dat je hier in de volgende GTA zelf wat meer inbreng in hebt, dat je gewoon zelf kunt bepalen wanneer je je handen omhoog doet en wanneer niet.
  • Het zoeksysteem in GTA IV is al enorm verbeterd ten opzichte van de vorige GTA's. Alleen wat ik wel uit de feiten opmaak: Als je in de zoekcirkel bent, dan weet de politie wél exact waar je bent. Dat zal ook nog wel verbeterd worden denk ik. (ik weet trouwens niet 100% zeker dat dit in GTA IV zo is, maar als ik de feiten lees, lijkt het er wel op dat het zo gaat werken)

Tja, dit is wat ik op dit moment in mijn hoofd had. Verder zal Rockstar natuurlijk nog wel foutjes die in GTA IV zitten gaan verbeteren voor de volgende GTA, maarja, daar kunnen we nu nog weinig over zeggen. :D

Nu jullie. :eten:

P.S. En ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, en niks gevonden wat hier op leek. :7 Er bestaat al wel een topic over GTA V geloof ik, maarja, dat is iets anders.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_893235

Om hieronder even een paar dingen te noemen:

- De setting is miami en de stad heet vice city, de stad zal echter veel realistischer en groter zijn dan het oorspronkelijke vice city.

- Je zal kunnen vliegen in vliegtuigen.

- De PC versie zal weeral later verschijnen dan de 360/PS3 versie.

- de naam zal zeker niet GTA V zijn...

- Waarschijnlijk kun je de hoofdpersoon, waar je mee loopt, je eigen gewenste look geven net als in saints row(2).

Verder kan ik zo even niks bedenken...

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
comment_893236

Ik denk dat het dan een soort stijl heeft van GTA Vice City, dus: palmbomen, zonnetje, mooie auto's en mooie vrouwen. :D

Ook denk ik dat de map weer groter en meer gedetailleerd wordt en ik weet zeker dat er weer vliegtuigen komen. :D

Edit:

^^Waaah

Bewerkt: door Gangsta

Geplaatst:
comment_893262
Ik denk dat het dan een soort stijl heeft van GTA Vice City, dus: palmbomen, zonnetje, mooie auto's en mooie vrouwen. :D

Ook denk ik dat de map weer groter en meer gedetailleerd wordt en ik weet zeker dat er weer vliegtuigen komen. :D

Edit:

^^Waaah

Dankje voor het min of meer herhalen van mijn post. :tu: Klasse!! :puh:

Geplaatst:
comment_893265

Ik zwijmel al weer helemaal weg bij de gedachte. De next-generation mogelijkheden combineren met de sfeer van GTA Vice City! Dat zou echt fantastisch zijn.

Ik denk dat de GTA na GTA IV:

• Minder grauw wordt
  • Ook in het heden afspeelt, in ieder geval niet in de toekomst
  • Weer gewoon een Amerikaan
  • Geen gangs, bendes of die shit, maar gewoon wat rijke bazen van een bedrijf dat in de misdaad zit
  • Geen über imperium, maar ik denk wel dat je na een tijdje je moet concentreren op het onderhouden van je banden met andere boefjes, en met je connecties met corupte politieagenten en politici
  • Ik hoop dat je de baas kan worden van een club ofzo
  • En natuurlijk wat nieuwe technische snufjes zoals klim mogelijkheden, vecht mogelijkheden, en heel goed je mensen onder je kunnen doorgeven wat ze moeten doen _O_ Want dat is al heel vaak niet goed gelukt in een game.

Geplaatst:
comment_893320

De volgende Gta zal in Miami afspelen, de stad heet dan wel natuurlijk Vice City.

Dat denk ik omdat er nu al redelijk veel verwijzingen zijn in Gta IV over Vice City.

Maar wel dat de stad dan veel realistischer en groter word, en bovendien en totaal nieuw verhaal. :bier:

Als Vice City is geweest gaat Rockstar verder met San Andreas in een nieuw jasje steken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.