Geplaatst: 17 februari 200817 jaren comment_893054 Het verwijderen van GTA sa lukt niet. Wat moet ik doen? Ik deed al bij configuratie scherm --> Software. Maar dan krijg ik deze fout. Handmatig doet hij het ook al niet. Dan krijg ik dat hij eax.dll niet kan verwijderen.
Geplaatst: 17 februari 200817 jaren comment_893060 Is het misschien mogelijk dat je GTA SA nog draait, en dus de DLL bestanden hiervoor gebruikt? Controleer het even na bij Taakbeheer --> Processen.
Geplaatst: 17 februari 200817 jaren Auteur comment_893064 Ja, het werkt. GTA_EXE draaide nog. Dat is wel raar, maar ja het werkte. Bedankt, Donwell
Geplaatst: 17 februari 200817 jaren comment_893068 Ik weet dat het al opgelost is, maar je kan ook de DVD gebruiken om SA te deïnstalleren. (Uninstall GTA San Andreas)
Geplaatst: 17 februari 200817 jaren comment_893072 Had gekund, maar dan kreeg je hetzelfde probleem. GTA SA was namelijk nog niet helemaal afgesloten, en hoe je het ook probeert te verwijderen, die error blijft zich dan voordoen.
Het verwijderen van GTA sa lukt niet. Wat moet ik doen?
Ik deed al bij configuratie scherm --> Software.
Maar dan krijg ik deze fout.
Handmatig doet hij het ook al niet.
Dan krijg ik dat hij eax.dll niet kan verwijderen.