Jump to content

in welke film had je graag meegedaan?


GTAspirit

Recommended Posts

als er een bestaande film was en jij zou daar aan mee willen doen welke film zou dta dan zij ? post het hier

ik zou graag in alle fast and the furious meegedaan hebben maar het is al te laat ze hebben al alle films gespeeld,snik snik snik !!!.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAspirit

    12

  • Bierbuikje

    3

  • Robin B

    3

  • TomHagen

    2

ikke in Gone in 60 seconds, lekker veel dure auto's jatten :puh::puh::puh:

ja die heb ik gezien dat wil ik ook wel is doen zo in 60 SECONDS auto's pikken als ge doet zoal's ze in de echte film doet heb je er al meer als 50,als ge da zo doet te minsten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel eens in een James Bond film willen spelen. Tuurlijk wil ik James Bond spelen, maar een schurk spelen zoals 006 (Alec Trevelyan) lijkt me ook wel leuk. :Y

ahhhhhhhhh leuk bent gij een beetje een avontuurlijk type of iets anders ?.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.

Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier

Je hebt helemaal gelijk, maar ik denk wel dat wij met zijn tweeën in scary movie 5 staan. Dan vermoord ik jouw wel even ^_^

Bewerkt: door bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou wel van humor, spanning en actie tergelijk. Ik heb daarom ook erg veel respect voor Scary Movie. Als ze me ooit voor die film zouden vragen zou ik daar geen minuut seconde over moeten nadenken.

Wie niet weet wat Scary Movie is, klik hier

Je hebt helemaal gelijk, maar ik denk wel dat wij met zijn tweeën in scary movie 5 staan. Dan vermoord ik jouw wel even ^_^

of jullie vermoorden jezelf .dat heb ik is in een andere film gezien ene vijand die sloeg zijn eigen hoofd naar de knoppen en die andere schiet zichzelf doodt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...