Geplaatst: 17 februari 200817 jaren comment_893122 ik installeer gta san andreas en als ik new game kies dan zie je cj , die dame en zijn koffer helemaal licht zwart en als ik in het steegje met de BMX begin dan ben ik wit en de pedestrians ook..... verder geen problemen maar ik vroeg me af hoe het kwam... ________________________________________________________________________________ __________________ |_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _|
Geplaatst: 17 februari 200817 jaren comment_893129 Heb je misschien screens? Heb je misschien ook mods geinstaleerd wat een bmx en een koffer vervangt?
Geplaatst: 17 februari 200817 jaren comment_893140 Misschien ligt het aan je videokaart, welke heb je? Misschien moest je maar eens nieuwe drivers downloaden.
Geplaatst: 23 februari 200817 jaren Auteur comment_897054 dit zijn een paar screens.... hopelijk lukt het
ik installeer gta san andreas en als ik new game kies dan zie je cj , die dame en zijn koffer helemaal licht zwart
en als ik in het steegje met de BMX begin dan ben ik wit en de pedestrians ook.....
verder geen problemen maar ik vroeg me af hoe het kwam...
________________________________________________________________________________