Geplaatst: 17 februari 200817 jaren comment_893165 Onderwerp: Game Sig. Soort design: Signature Size design: max. 500 bij 150 Render: Niet verplicht Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: z.s.m Opmerking: Zosnel mogenlijk posten Greeetz, drunken
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren Auteur comment_895320 het is drunkendonkey maar ik vergeef het je;) , thx voor de vote,.De mods hebbe nog niet gepost dus Gr, Drunkendonkey Bewerkt: 20 februari 200817 jaren door Drunkendonkey
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren comment_895332 het is drunkendonkey maar ik vergeef het je;) , thx voor de vote,.De mods hebbe nog niet gepost dus Gr, Drunkendonkey Dit moet je hun wel melden he, anders komen zei pas na 2 dagen of later en krijg je geen punt. Een punt melden naar RonaldVC of .Levi. moet binnen 2 dagen na de laatste stemdatum gebeurd zijn . Het topic gaat na 2 dagen sowieso dicht, mocht je het niet hebben gemeld, zorg dan dat je de volgende keer op tijd bent.
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren Auteur comment_895335 het is drunkendonkey maar ik vergeef het je;) , thx voor de vote,.De mods hebbe nog niet gepost dus Gr, Drunkendonkey Dit moet je hun wel melden he, anders komen zei pas na 2 dagen of later en krijg je geen punt. Een punt melden naar RonaldVC of .Levi. moet binnen 2 dagen na de laatste stemdatum gebeurd zijn . Het topic gaat na 2 dagen sowieso dicht, mocht je het niet hebben gemeld, zorg dan dat je de volgende keer op tijd bent. Mijn excuses! Dit had ik niet goed begrepen! Groeten, drunken
Geplaatst: 21 februari 200817 jaren comment_895660 Battle afgelopen, winnaar Drunkendonkey! Drunkendonkey, 1 punt voor jou. Ranking updated, en topic locked.
Onderwerp: Game Sig.
Soort design: Signature
Size design: max. 500 bij 150
Render: Niet verplicht
Animatie: Nee
Premade: Nee
Tijd van inlevering: z.s.m
Opmerking: Zosnel mogenlijk posten
Greeetz, drunken