Geplaatst: 17 februari 200817 jaren comment_893489 Dit is serieus, dus ik ben niet aan het overdrijven. Er gaat steeds minder spawnen! een paar voorbeelden: - in de Biker Gang straat spawt vaak maar 1 Angel, en de PCJ niet. - De Love Fist Limo spawnt helemaal niet - Helicopter in Downtown spawnt helemaal niet - Helikopter in Ocean Beach spawnt af en toe - Pizza Boys spawnen amper (erg irritant als ik missies ermee wil doen) - Zebra Cab amper Is dit normaal, daarmee bedoel ik zijn er anderen die hetzelfde probleem hebben? Ik heb de PS2 versie. Bewerkt: 17 februari 200817 jaren door NickBonJovi
Geplaatst: 17 februari 200817 jaren comment_893493 Er zit denk ik gewoon een fout in je spel of een krasje op de cd.
Geplaatst: 17 februari 200817 jaren comment_893511 Aha.... *** XD naja bedankt Ik weet het, je word er heel wat wijzer van.
Geplaatst: 17 februari 200817 jaren Auteur comment_893517 Precies Nouja ik heb andere spellen zat XD Ken een slot op hoor!
Dit is serieus, dus ik ben niet aan het overdrijven. Er gaat steeds minder spawnen! een paar voorbeelden:
- in de Biker Gang straat spawt vaak maar 1 Angel, en de PCJ niet.
- De Love Fist Limo spawnt helemaal niet
- Helicopter in Downtown spawnt helemaal niet
- Helikopter in Ocean Beach spawnt af en toe
- Pizza Boys spawnen amper (erg irritant als ik missies ermee wil doen)
- Zebra Cab amper
Is dit normaal, daarmee bedoel ik zijn er anderen die hetzelfde probleem hebben?
Ik heb de PS2 versie.
Bewerkt: door NickBonJovi