r0ry.B.bellOws Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 (bewerkt) Screenshots Dit topic is bestemd voor je eigengemaakte screenshots uit GTA Vice City. Interessante gebeurtenissen, leuke glitches of gewoon prachtige panorama-kiekjes: ze kunnen hier terecht. Bewerkt: 20 oktober 2013 door Foreigner97 Tags & update Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Coole auto's!! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 hier mijn screen er komen er meer hoor !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Oh masterlijke mercedes zeg jammer dat ik dat niet kan doen op de ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Hier mag je ze zeker ook plaatsen met codes/trainers/mods? Hier, deze vind ik wel geinig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r0ry.B.bellOws Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 hehe,van hoog vallen en net op tijd jetpack terug opzette Zou ik een briefja achter de ruit steken of een andere parkeerplaats zoeken? Jaja,zo zie je maar.De arm der wet word gewoon platgereden hier in belgie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sand-Rock Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 hehe,van hoog vallen en net op tijd jetpack terug opzette Zou ik een briefja achter de ruit steken of een andere parkeerplaats zoeken? Jaja,zo zie je maar.De arm der wet word gewoon platgereden hier in belgie Hoe kom je aan die super jeep en die BMW of die Mercedes ?? ik heb er ook een paar staan maar op gtagames vindt ik die nergens :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Wat dacht je van deze, hier is het wel heel erg duidelijk dat er een pyromaan bezig is in Vice City. Of deze, hier wordt de huiszoeking wel érg grondig gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 De politie heeft de weg afgezet: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 Ik heb er hier ook één. Even een screen gemaakt als je op 2 wielen gereden hebt. Vond ik wel cool genoeg om hier te plaatsen, dat haal je niet vaak alhoewel de tijd ook maar gering is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 met die polite was gaaf en lauwe auto's by the way Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 (bewerkt) dit is er eentje van iemand die ik ken, dus niet zelf gemaakt. Maar toch wel mooi Bewerkt: 6 maart 2005 door arnie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radio Es. Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2005 Skelet achter de begravenis dit is mijne ik weet niet of hij al bekend is het skelet achter de begravenis: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Nog een screen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 mooi screen 8-ball ik heb hem gelijk als achtergrond ingestelt hoe maakte je die screen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.