Jump to content
Geplaatst:
comment_86847

Screenshots

Dit topic is bestemd voor je eigengemaakte screenshots uit GTA Vice City. Interessante gebeurtenissen, leuke glitches of gewoon prachtige panorama-kiekjes: ze kunnen hier terecht.

Bewerkt: door Foreigner97
Tags & update

• Reacties 312
  • Bezichtigingen 64k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_731977

Offtopic:@hierboven:Ik wil geen moderator gedrag vertonen maar je signature is veel te groot de maximale grote is 500x150 pixels en ik vind het behoorlmijk irritand dat het de pagina zo uitrekt!

>>> Door HerrieM: Als je geen modgerdag wil vertonen, laat dat a.u.b. dan ook achterwege. Deze sig zal vanzelf wel opvallen bij een mod met de mogelijkheid om er wat aan te doen.<<<

Ontopic:mijn screenies komen zometeen nu heb ik ff geen zin om ze te plaatsen dat word dan de EDIT :Y

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_748850
met Alt+p maak je screens

m

ook goed :D maar waar kan je ze dan vinden, de foto's??

greettzzz, Tha-Ran

als je op printscreen drukt of alt+p ga je naar paint en daar klik je op bewerken en dan plakken of je drukt op alt+v

Geplaatst:
comment_749145
met Alt+p maak je screens

m

ook goed :D maar waar kan je ze dan vinden, de foto's??

greettzzz, Tha-Ran

als je op printscreen drukt of alt+p ga je naar paint en daar klik je op bewerken en dan plakken of je drukt op alt+v

thnx het is gelukt :D ik ben nuu een trotse vader van een Bugatti Veyron 16.4

screenshot2763lg8.png

Bewerkt: door Tha-Ran

Geplaatst:
comment_755526
Ik laat het voortaan niet meer aan de parkeer service over... Oh mijn Mercedes..

'k Ga er niet voor betalen..

screenshot9983zz8.png

Greettzzz, Tha-Ran

Jammer van de CLS :7 Maar dan pak je toch gewoon de BMW rechts van je? (als je neit wil betalen xD)

Greetz :sigaar:

• 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.