Geplaatst: 19 februari 200817 jaren comment_894386 Hoi allemaal, Ik had gezien op de simbad server, dat als je /color deed, je je spelers kleur veranderen kon. Kan iemand me helpen aan de code? alvast vriendelijk bedankt, Twinsen Bewerkt: 20 februari 200817 jaren door Twinsen
Geplaatst: 19 februari 200817 jaren Auteur comment_894427 ja dat wist ik maar ik bedoel meer van: Een kleur kopen B.V. $ 50.000 /color = keuze menu met kleuren (bv. rood = id 1 geel = id 2 enz.) en dat je het koopt met het command: /owncolor (color id) (1) = Rood En dat dat dan zo blijft tot je weer een andere kleur (dus als je uitlogt de kleur gesaved word) koopt. Alvast bedankt voor de moeite, Twinsen Bewerkt: 20 februari 200817 jaren door Twinsen
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren comment_895028 SetPlayerColor(playerid, kleur); GivePlayerMoney(playerid, money); In jou geval dus: GivePlayerMoney(playerid, -50000); Totale code: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmd, "/owncolor 1", true) == 0) { GivePlayerMode(playerid, -50000); SetPlayerColor(playerid, 1); return 1 } return 0; } Bewerkt: 20 februari 200817 jaren door Remcconen
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren Auteur comment_895062 thx ik ga het meteen proberen:P SetPlayerColor(playerid, kleur); GivePlayerMoney(playerid, money); In jou geval dus: GivePlayerMoney(playerid, -50000); Totale code: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmd, "/owncolor 1", true) == 0) { GivePlayerMode(playerid, -50000); SetPlayerColor(playerid, 1); return 1 } return 0; }
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren comment_895069 thx ik ga het meteen proberen:P SetPlayerColor(playerid, kleur); GivePlayerMoney(playerid, money); In jou geval dus: GivePlayerMoney(playerid, -50000); Totale code: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmd, "/owncolor 1", true) == 0) { GivePlayerMode(playerid, -50000); SetPlayerColor(playerid, 1); return 1 } return 0; } Nog 1 opmerking: Je moet zo wel voor elke kleur een commando maken. Dus kun je bijv 5 kleuren doen. dan moet je de 1 in /owncolor (Nummer) en de 1 is SetPlayerColor veranderen naar de goede kleur...
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren Auteur comment_895122 thx ik ga het meteen proberen:P SetPlayerColor(playerid, kleur); GivePlayerMoney(playerid, money); In jou geval dus: GivePlayerMoney(playerid, -50000); Totale code: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmd, "/owncolor 1", true) == 0) { GivePlayerMode(playerid, -50000); SetPlayerColor(playerid, 1); return 1 } return 0; } Nog 1 opmerking: Je moet zo wel voor elke kleur een commando maken. Dus kun je bijv 5 kleuren doen. dan moet je de 1 in /owncolor (Nummer) en de 1 is SetPlayerColor veranderen naar de goede kleur... THX voor je hulp (hoe staat het met jou server?) Gr. Twinsen
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren comment_895189 thx ik ga het meteen proberen:P SetPlayerColor(playerid, kleur); GivePlayerMoney(playerid, money); In jou geval dus: GivePlayerMoney(playerid, -50000); Totale code: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmd, "/owncolor 1", true) == 0) { GivePlayerMode(playerid, -50000); SetPlayerColor(playerid, 1); return 1 } return 0; } Nog 1 opmerking: Je moet zo wel voor elke kleur een commando maken. Dus kun je bijv 5 kleuren doen. dan moet je de 1 in /owncolor (Nummer) en de 1 is SetPlayerColor veranderen naar de goede kleur... THX voor je hulp (hoe staat het met jou server?) Gr. Twinsen Het was niet moeilijk om je te helpen. PS: Niet offtopic gaan PM je wel
Hoi allemaal,
Ik had gezien op de simbad server, dat als je /color deed, je je spelers kleur veranderen kon.
Kan iemand me helpen aan de code?
alvast vriendelijk bedankt,
Twinsen
Bewerkt: door Twinsen