Geplaatst: 19 februari 200817 jaren comment_894530 Nou het spreekt voor zich ik had de blauwe telefoons gedaan, ging naar de groene ik kom weer eens op portland en ineens staat die blauwe er weer, met turismo, terug bij af. Als ik ze nou opnieuw zou doen, zou het dan weer gewist worden?? Lars Bewerkt: 18 december 201410 jaren door ll.mulder
Geplaatst: 19 februari 200817 jaren comment_894538 GTA vergeet dit niet hoor. De missie 'Turismo' is een missie met tijd, en de tijd kun je dus steeds weer verbeteren. Aangezien dit de eerste GTA is waarin de telefoon kan blijven rinkelen zonder dat het echt opvalt, heeft Rockstar de sphere en icon weer geplaatst, dat lijkt me dan het meest logische. Geen bug / glitch of een foutje van Rockstar dus.
Geplaatst: 19 februari 200817 jaren comment_894540 Nou het spreekt voor zich ik had de blauwe telefoons gedaan, ging naar de groene ik kom weer eens op portland en ineens staat die blauwe er weer, met turismo, terug bij af. Als ik ze nou opnieuw zou doen, zou het dan weer gewist worden?? Lars Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat als je de El Burro missies had gedaan ze dan weer opnieuw begonnen om ze voor de fun nog een keer te spelen.
Geplaatst: 19 februari 200817 jaren Auteur comment_894564 Nou het spreekt voor zich ik had de blauwe telefoons gedaan, ging naar de groene ik kom weer eens op portland en ineens staat die blauwe er weer, met turismo, terug bij af. Als ik ze nou opnieuw zou doen, zou het dan weer gewist worden?? Lars Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat als je de El Burro missies had gedaan ze dan weer opnieuw begonnen om ze voor de fun nog een keer te spelen. Oke
Geplaatst: 19 februari 200817 jaren comment_894578 als je de El Burro missies had gedaan ze dan weer opnieuw begonnen om ze voor de fun nog een keer te spelen.Hier wil nog wel even aan toevoegen, dat dit enkel voor de missie Turismo geldt. De overige missies van El Burro zullen niet meer terugkeren nadat je deze gehaald hebt, maar de missie Turismo dus wel, zodat je hier telkens je eigen record qua tijd kunt verbeteren.P.S. Mocht je hier interesse in hebben en daarmee een hoog record denkt te kunnen behalen, schroom dan niet om je resultaten in dit topic met ons te delen.
Geplaatst: 29 juni 200816 jaren comment_1029625 Dit geldt overigens ook voor Bling Bling Scramble van de Yardies.
Geplaatst: 30 juni 200816 jaren comment_1030125 Dit geldt overigens ook voor Bling Bling Scramble van de Yardies. En voor "Rigged to Blow" van D-Ice.
Nou het spreekt voor zich ik had de blauwe telefoons gedaan, ging naar de groene ik kom weer eens op portland en ineens staat die blauwe er weer, met turismo, terug bij af.
Als ik ze nou opnieuw zou doen, zou het dan weer gewist worden??
Lars
Bewerkt: door ll.mulder