Geplaatst: 19 februari 200817 jaren comment_894767 Mooier dan de vorige iig! Misschien aan de simpele kant... maar ja, ben nou eenmaal niet zo goed als andere
Geplaatst: 19 februari 200817 jaren comment_894788 die avater met dat remspoor op het hoofd herken ik ergens van. volgens mij was ook al eens zoiets in de showroom (mods.) maar ik vind dat je die avater een beetje raar hebt gemaakt. hij lijkt wel geknipt en geplakt. dat vind ik minder hieraan. en misschien zou je die text rechtsonder wat groter moeten doen. ik heb de hele afbeelding moeten afzoeken voor jouw naam.
Geplaatst: 19 februari 200817 jaren Auteur comment_894803 die avater met dat remspoor op het hoofd herken ik ergens van. volgens mij was ook al eens zoiets in de showroom (mods.) maar ik vind dat je die avater een beetje raar hebt gemaakt. hij lijkt wel geknipt en geplakt. dat vind ik minder hieraan. en misschien zou je die text rechtsonder wat groter moeten doen. ik heb de hele afbeelding moeten afzoeken voor jouw naam. Dat 'rare' komt door het lijtje om de render.
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren comment_894949 ik denk als je beter die lijn erom kan weghalen en probeer de render wat meer in te blenden en zorg ervoor als de kleuren een beetje bij elkaar passen. Keep on practicing en dan kom je erwel
Mooier dan de vorige iig!
Misschien aan de simpele kant... maar ja, ben nou eenmaal niet zo goed als andere