Rinaldootje Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Er zijn zo veel goeie bands. Red hot chili peppers HIM Metallica 3 doors down Green day Linkin park Het is echt onmogelijk om een beste band aller tijden uit te kiezen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 -Greenday -Rancid -Blink-182 -My Chemical Romance allemaal goed. AC/DC vind ik ook wel goed Reageren
Wrieh Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Waarom noemt niemand Deep Purple? Geweldig die lui ! Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 (bewerkt) Stipt op nummer 1 : Nickelback. Waarschijnlijk niet zo bekend? Maar ze maken (vind ik) geweldige muziek. Ik denk dat jullie eigenlijk alleen de iets mindere nummers kent, dus de niet zo harde muziek <- Snap je? Bewerkt: 29 januari 2010 door MostWantedKid Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Stipt op nummer 1 : Nickelback. Waarschijnlijk niet zo bekend? Maar ze maken (vind ik) geweldige muziek. Ik denk dat jullie eigenlijk alleen de iets mindere nummers kent, dus de niet zo harde muziek <- Snap je? Niet zo bekend? Geloof me maar Nickleback is iig zeer bekend overal, Mss niet hier in nederland maar wel in andere landen ( engeland USA ) Ga zo maar door. Ze hebben trouwens idd goede muziek Bewerkt: 30 januari 2010 door GreyFox-Smurf Reageren
GwnHugo Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Stipt op nummer 1 : Nickelback. Waarschijnlijk niet zo bekend? Maar ze maken (vind ik) geweldige muziek. Ik denk dat jullie eigenlijk alleen de iets mindere nummers kent, dus de niet zo harde muziek <- Snap je? Jonge nickelback zuigt... hun muziek is echt nep. Beetje cool doen met hun gitaar kunnen ze wel, maar als het op spelen aan komt.. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 1. Bon Jovi 2. Linkin' Park 3. Hmm.. Reageren
sanvice Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) Sorry van die ander post klopte niet. 1e: Radiohead 2e: Muse 3: RHCP enz enz enz Bewerkt: 7 april 2010 door sanvice Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Linkin Park, vroeger de Beatles. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.