Jump to content

Minst leuke 3D GTA


Capodaano

Wat vind jij de minst leuke GTA? (Classics niet meegeteld)?  

124 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de minst leuke GTA? (Classics niet meegeteld)?

    • GTA Vice City Stories
      12
    • GTA Liberty City Stories
      40
    • GTA San Andreas
      7
    • GTA Vice City
      8
    • GTA III
      41
    • 0
    • 0
    • 0


Recommended Posts

Hee ik wist niet waar je dit eigenlijk moet posten dus zet ik het hier maar neer :D

Persoonlijk vind ik LCS de minst leuke omdat Liberty City een beetje saai is, omdat niemand je verraadt en je in de laatste missie geen oude bekende vermoord maar een maffia baas die je amper hebt gezien.

En verder gebeurt er niet zoveel spannends.

Bewerkt: door De Plag
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    4

  • Capodaano

    3

  • Kai-ShockWave

    3

  • Marioleo69

    2

Ik ben het met je eens. Als laatste missie moet je een soort van Borat vermoorden.

Vind het ook de saaiste eind-missie van alle gta's tot nu toe.

Het valt me op dat iedereen die tot nu heeft gestemd een gta met Liberty City niks vind.

Zelf vind ik Liberty City ook gewoon 'stom'. Helemaal Shorside Vale. Daar duurt het een uur om van A naar B te gaan. :duh: Hopelijk is Liberty City in GTA4 dratisch maar dan ook drastisch veranderd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gta lcs vind ik slecht.

Heb screens gezien.

En heb gehoort dat je verdrinkt en zo.

Dat is bij GTA III en VC ook het geval :duh: (LCS en VCS weet ik niet, die heb ik nooit gespeeld dus daar zal ik me maar niet over uitlaten.

Van III / VC / SA vind ik III het minst leuk, maar dat is natuurlijk wel logisch aangezien de serie zich vervolgens alleen maar verbeterd heeft. Bovendien doet het geluid het niet bij mijn III dus dat verpest de sfeer ook nogal. Ook heb ik deze GTA pas als laatste (meest recent) gespeeld (dacht ik), dus dan zie je echt dingen waar VC en SA echt op vooruit zijn gegaan die in III nog niet zaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Liberty City Stories gestemd. Vergeleken met de rest van de bovengenoemde GTA's is die toch het minst leuk. Het hele maffia sfeertje is wel leuk maar heb toch liever een storyline waar een beetje afwisseling in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III Was wel topgame toen die uitkwam, maar zoals ik nu bekijk was het wel een baggergame. omdat er totaal geen sfeer was en die hoofdpersoon ook nooit wat gezegd heeft.

Maar ach, als je zo bekijkt was LCS er ook niet echt op vooruit gegaan. Alleen door CheatDevice op PSP is ie nets iets leuker dan GTA III :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt me op dat iedereen die tot nu heeft gestemd een gta met Liberty City niks vind.

Zelf vind ik Liberty City ook gewoon 'stom'. Helemaal Shorside Vale. Daar duurt het een uur om van A naar B te gaan. :duh: Hopelijk is Liberty City in GTA4 dratisch maar dan ook drastisch veranderd. ;)

Heb jij ooit GTA San Andreas gespeelt? Die is zeker veel groter. En GTA IV word ook aardig groot.

Mijn stem gaat naar GTA LCS, het heeft een slechtere sfeer als in GTA III

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...