Jump to content

Mastermovies VS SMACK Entertainment


Ottoman 47

Recommended Posts

Mastermovies VS SMACK Entertainment

Welke is voor jou het beste: Mastermovies

Welke is voor jou het beste: SMACK Entertainment

http://www.mastermovies.nl

" target="_blank">

http://www.mastermovies.nl

http://www.smackentertainment.nl%20(Nu%20even%20niet%20berijkbaar)

" target="_blank">

http://www.smackentertainment.nl (Nu even niet berijkbaar)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Smack Entertainment. Waarom? Omdat zij tenminste nog wat van een verhaal in hun filmpje hebben. Mastermovies pakt een paar losse scenes, doet er andere stemmen overheen, en plakt die losse scenes aan elkaar. Maar die losse scenes hebben helemaal geen verband met elkaar. Smack Entertainment zorgt er echter wél voor dat er nog een beetje een verhaal inzit (dit slaat dan vaak nog steeds nergens op, maar het is wel grappig :puh: ). Dat maakt het toch wel wat leuker om te volgen vind ik. Hier bijvoorbeeld zo'n voice over van Smack Entertainment: Klik. Die losse scenes vormen samen één verhaaltje. Hier een voice over van Mastermovies:

Die losse scenes zijn wel lachen, maar het geheel slaat nergens op. :7
Link to comment
Delen op andere websites

Smack Entertainment. Waarom? Omdat zij tenminste nog wat van een verhaal in hun filmpje hebben. Mastermovies pakt een paar losse scenes, doet er andere stemmen overheen, en plakt die losse scenes aan elkaar. Maar die losse scenes hebben helemaal geen verband met elkaar. Smack Entertainment zorgt er echter wél voor dat er nog een beetje een verhaal inzit (dit slaat dan vaak nog steeds nergens op, maar het is wel grappig :puh: ). Dat maakt het toch wel wat leuker om te volgen vind ik. Hier bijvoorbeeld zo'n voice over van Smack Entertainment: Klik. Die losse scenes vormen samen één verhaaltje. Hier een voice over van Mastermovies:
Die losse scenes zijn wel lachen, maar het geheel slaat nergens op. :7

Ik vind Sjon en Hans toch echt goed hoor! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik SMACK niet ken kies ik voor mastermovies ^_^

Heb trouwens wel eens van SMACK gehoord, maar kan niet meer herrineren hoe het filpmje was.

Van mastermovies heb ik wel goede herinneringen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mastermovies pwnd, SMACK ken ik geen eens. Vandaar Mastermovies, vooral die voice over van The Matrix pwnd.

Ik kende "SMACK" ook niet eens. Heb wel wat filmpjes bekeken en vond ze wel grappig maar "Mastermovies" blijft het best. Misschien dat ik als ik nog meer filmpjes zie, ik "SMACK beter vind.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken SMACK niet echt dus ga voor Mastermovies.

Daarnaast heb ik al zovaak voice overs gehoord en daaruit heeft nog geen enkele het kunnen halen tegenover MasterMovies. Er zit mischien niet altijd een verhaallijn in, maar ze knippen er wel altijd de beste scenes uit en verzinnen daar altijd fantastische tekst bij waardoor het echt bijna lijkt dat die personage het echt gezegd heeft.

Ik blijf de Titanic en Harry Potter nog altijd het grappigste blijven van MasterMovies :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft steekt Mastermovies er met kop en schouders bovenuit.

Ik volg hun filmpjes niet echt meer, maar vooraal aan de parodie op 'Saw' en de 'Barbecue Test' heb ik goed herrineringen overgehouden.

Er zit totaal geen verhaal in hun filmpjes, en dat is nou net wat het zo leuk maakt. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Smack Entertainment bestaat toch niet meer? Die site is niet "tijdelijk onbereikbaar" maar "opgeheven". De filmpjes waren wel heel leuk, maar nieuwe filmpjes hoef je niet meer te verwachten. Was er niet ook iets mee dat de gasten achter Smack begonnen zijn met www.kudsite.nl? Of waren dat niet dezelfde? Zoiets is me vaag bijgebleven, maar kan goed onjuist blijken.

Anyway, Mastermovies vind ik beter. De humor is beter en de nieuwe weg die ze zijn ingeslaan (vaak in samenwerking met de crew van PU.nl / PowerUnlimited, denk aan Baklap TV,) spreekt me wel aan. Ook de voice-overs zijn gewoon net wat vetter dan die van Smack, hoewel ze allemaal ontiegelijk goed zijn. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet mischien niet veel over smack entertainment en over mastermovies maar ik vindt wel dat ze allebij een kans verdienen niet dat een beter is dan ander maar gewoon 50/50.

Bewerkt: door drive-by
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Mastermovies by far. Ik vind gewoon dat ze het leuker deden als Smack en er zat betere humor in. Smack Entertainment is er helaas niet meer, maar ze zijn verder gegaan met Kud op www.kudsite.nl. Die vind ik dan weer wél goed, de filmpjes daar zijn echt geweldig :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ongetwijfeld Mastermovies. Hun voiceovers waren altijd geweldig, maar wat ze helemaal boven de rets uittilt is dat ze ook zelf filmpjes maken. Vooral Baklap TV en Sjon en Hans zijn über.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...