Zoals ik al aangaf in het Sketchup help topic, krijg ik mijn model niet geïmporteerd in GTA San Andreas.
Daarnaast mis ik een aantal textures in Zmodeler en 3ds Max (Alle textures zijn BMP, JPG wordt niet gebruikt).
Ik heb al gekeken naar diverse tutorials, maar kom er geen wijs uit. Als het eenmaal geëxporteert is naar .dff, .col en .txd kan ik het zelf wel weer. Het probleem doet zich voor bij dit model;
Nb. texture van die reclameposter zit inmiddels goed in Sketchup.
Aangezien ik (nog) niet kan werken met Zmodeler en 3ds Max, heb ik mijn model volledig gemaakt en getextured in Sketchup. Doch zou ik hem getextured en wel in Zmodeler importeren (Dit probeer ik dmv export naar 3ds in Sketchup).
Hoi,
Zoals ik al aangaf in het Sketchup help topic, krijg ik mijn model niet geïmporteerd in GTA San Andreas.
Daarnaast mis ik een aantal textures in Zmodeler en 3ds Max (Alle textures zijn BMP, JPG wordt niet gebruikt).
Ik heb al gekeken naar diverse tutorials, maar kom er geen wijs uit. Als het eenmaal geëxporteert is naar .dff, .col en .txd kan ik het zelf wel weer. Het probleem doet zich voor bij dit model;
Nb. texture van die reclameposter zit inmiddels goed in Sketchup.
Aangezien ik (nog) niet kan werken met Zmodeler en 3ds Max, heb ik mijn model volledig gemaakt en getextured in Sketchup. Doch zou ik hem getextured en wel in Zmodeler importeren (Dit probeer ik dmv export naar 3ds in Sketchup).
Wie kan mij helpen?