Jump to content
Geplaatst:
comment_87055

Plaats hier de screens van jouw CJ!

Ik plaats mijn screenshot wel nog later ;)

Maximaal 2 posts per persoon per dag.

Maximaal 3 screens per post.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Update: regels toegevoegd.

• Reacties 457
  • Bezichtigingen 59k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_246060

mycj1dj.th.png

Mijn CJ is de allerknapste!!! :D:schater:

Oke, dit was dus mijn CJ met mijn ene save game waar ik niet sirieus deed... Dit is mijn CJ met de save game die ik wel sirieus doe:

mycj33ag.th.png <--deze CJ is ook niet geweldig, maar wel beter dan de andere :schater::schater:

Geplaatst:
comment_247131

Aaaaaight! Die foto dat Spongebob en Patrick dat roltrappen spel aan het doen zijn is echt masterlijk!!! :sigaar:

En nu weer ontopic: @dudedude dat laatste ventje met dat jason masker en die ketting zaag, waar heb je de kleren van hem gekocht? Ik heb die tuinbroek (of hoe zo'n ding ook heet) nog nooit gezien :?

Geplaatst:
comment_247182
Mijn CJ ff snel gemaakt.

nieuwecj2lj.th.png

vind em zelf best lelijk, maar wel mooier in vergelijking hoe die eerst was..

Hahaha die trui die jou CJ aanheeft is van het Real Life merk ECKO, maar dan heeft R* hem een beetje aangepast :D

Maar aangezien je perse een plaatje erbij moet zettepietjeispaars3ok.th.pngn, plaats ik deze maar ff:

Geplaatst:
comment_247185

Er zitten wel mooie CJ's tussen. Ik heb spijtig genoeg SA (nog) niet voor de PC, maar zodra ik hem heb zal ik wel enkele screens posten.

Zitten die kleren standaard in de game, of zitten er ook veel skins bij?

Geplaatst:
comment_247319
Aaaaaight! Die foto dat Spongebob en Patrick dat roltrappen spel aan het doen zijn is echt masterlijk!!! :sigaar:

En nu weer ontopic: @dudedude dat laatste ventje met dat jason masker en die ketting zaag, waar heb je de kleren van hem gekocht? Ik heb die tuinbroek (of hoe zo'n ding ook heet) nog nooit gezien :?

wil je hem ook hebben?

heb um geupload

http://img425.imageshack.us/my.php?image=eande0fb.jpg

Geplaatst:
comment_247331

unload3r0qv.th.jpg

Dit is de mijn normale CJ, maar ondertussen heb ik de map van S.A gekopieerd en heb ik S.A totaal gemodd, en ik heb daarin ook een blanke CJ, hier wat screens:

unload3r23lj.th.jpg

Hier sta ik met mijn G-Unit gang voor mijn Boeing 747 (waar ik in kan vliegen)

[Je ziet hoe blank ik ben]

unload3r33wj.th.jpg

Ik als Gangleader, waarbij iedereen een bazooka heeft :clown:

unload3r49mb.th.jpg

Hier weer met mijn Gang, Eminem / D12 Style

unload3r55qo.th.jpg

Hier liet ik die Boeing neerstorten, totale ramp ;)

Bewerkt: door UnLoaD3R

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.