Geplaatst: 21 februari 200817 jaren comment_895762 heey ik heb een dringende vaarg kun je gta san andreas ook besturen met een joypad eventueel joystick ik heb een joypad en heb de knop van besturing van mouce + keyboard naar joypad gezet maar hij doet het niet goed/niks gr hielkelinio
Geplaatst: 22 februari 200817 jaren comment_896207 Ja het werkt met een joypad ook. Heb je de besturingsknoppen wel verandert bij opties? Anders moet je hem misschien configureren met de bijgeleverde disk. En of het met joystick werkt, dat weet ik niet.
Geplaatst: 22 februari 200817 jaren Auteur comment_896328 Ja het werkt met een joypad ook.Heb je de besturingsknoppen wel verandert bij opties? Anders moet je hem misschien configureren met de bijgeleverde disk. En of het met joystick werkt, dat weet ik niet. heey tjoef ik heb wel de knop bij besturing op joypad gezet maar hij doet niks maar in ieder geval bedankt
Geplaatst: 22 februari 200817 jaren comment_896330 Als ik me niet vergis, moet je 2 assen op hebben op je joypad/controller. Als dat zo is, ga je naar options > Control Settings. Dan zet je dat op Joypad en vervolgens ga je naar re-define controls. Je duid een functie aan, bijvoorbeeld instappen en dan druk je bijvoorbeeld op het driehoekje (of ander teken dat er op staat) op je Joypad en dan zou het moeten werken.
Geplaatst: 22 februari 200817 jaren Auteur comment_896332 heey bedankt hij doet het nu wel jipi groetjes hielkelino
heey
ik heb een dringende vaarg kun je gta san andreas
ook besturen met een joypad eventueel joystick
ik heb een joypad en heb de knop van besturing van mouce + keyboard naar joypad gezet
maar hij doet het niet goed/niks
gr hielkelinio