February 21, 200817 yr Hallo. Ik heb een MP4 waar ook Ebook's op kunnen. Alleen ik heb een Ebook gedownload en er op gezet en dan zegt hij dat hij hem niet kan vinden. Moet ik hem converten ofzo?
February 22, 200817 yr Hallo.Ik heb een MP4 waar ook Ebook's op kunnen. Alleen ik heb een Ebook gedownload en er op gezet en dan zegt hij dat hij hem niet kan vinden. Moet ik hem converten ofzo? waar kun je ebooks downloaden?
February 22, 200817 yr Hallo.Ik heb een MP4 waar ook Ebook's op kunnen. Alleen ik heb een Ebook gedownload en er op gezet en dan zegt hij dat hij hem niet kan vinden. Moet ik hem converten ofzo? Ik denk dat het wel in de handleiding staat in welk formaat ze moeten zijn en of je zo ook in een sub-directory moet zetten op je MP4. Als je het niet kan vinden moet je maar even merk en type van je MP4 doorgeven OFFTOPIC: Hier kun je gratis Nederlandse ebooks downloaden eBook.nl Edited February 22, 200817 yr by T@rget
February 29, 200817 yr Author Het is een Sweeks MP4 (toen die tijd zat er al een trailer van mr beans holiday op.)
Hallo.
Ik heb een MP4 waar ook Ebook's op kunnen. Alleen ik heb een Ebook gedownload en er op gezet en dan zegt hij dat hij hem niet kan vinden. Moet ik hem converten ofzo?