Geplaatst: 21 februari 200817 jaren comment_895952 nu dat ik kan modden en mijn noobmode weer heb en mijn trainer werkt sa-mp niet meer kan iemand me helpen alsjeblieft alvast bedankt
Geplaatst: 21 februari 200817 jaren comment_895955 nu dat ik kan modden en mijn noobmode weer heb en mijn trainer werkt sa-mp niet meer kan iemand me helpen alsjeblieftalvast bedankt Dat komt omdat je de nOObmode hebt geïnstaleerd. Als je nog backups hebt van de orginele 'script' map plaats deze dan even om alleen SA-MP, want SA-MP ziet de nOObmode als een cheatprogramma.
Geplaatst: 24 februari 200817 jaren comment_897746 nu dat ik kan modden en mijn noobmode weer heb en mijn trainer werkt sa-mp niet meer kan iemand me helpen alsjeblieftalvast bedankt Dat komt omdat je de nOObmode hebt geïnstaleerd. Als je nog backups hebt van de orginele 'script' map plaats deze dan even om alleen SA-MP, want SA-MP ziet de nOObmode als een cheatprogramma. *reageert op deze vraag* SA-MP heeft vaak problemen met het verwerken van mods, probeer dus te spelen met een schone GTA, en frisse installatie dus. Trouwens, het is zeker handig om dat te doen omdat in SA-MP 0.2.5 waarschijnlijk de tankdoppen te gebruiken als snelontploffing.
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_899081 Trouwens, het is zeker handig om dat te doen omdat in SA-MP 0.2.5 waarschijnlijk de tankdoppen te gebruiken als snelontploffing.Bron?
nu dat ik kan modden en mijn noobmode weer heb en mijn trainer werkt sa-mp niet meer kan iemand me helpen alsjeblieft
alvast bedankt