Geplaatst: 22 februari 200817 jaren comment_896174 In de trailer van de Dilletante auto herkende ik een stuk van het oude Liberty City als in III en LCS. Dit lijkt gewon sprekend op de linkerkant van Belleville Park op Staunton Island (als je op de kaart kijkt)
Geplaatst: 24 februari 200817 jaren comment_897948 wel een leuk idee dat je zou de wc' s kapotmaken en dan kan niemand naar de wc's i m a ginius
Geplaatst: 24 februari 200817 jaren comment_897967 Haha, dan is er grote overstroming in New York niko zit in een boot en iedereen is verdronken ( en de politie ook )
Geplaatst: 24 februari 200817 jaren comment_898007 ik dacht dat het groter ging zijn dat park het is gelijk nog even klein dan vroeger Hier staan aantal nieuwe feiten over gta 4. Ook zie je deze: • Men deed er 15 minuten over om door 2/3 van Manhattan te gaan met een boot. Ze deden er 10 minuten over om met een auto door Brooklyn en Central Park te gaan. Ik weet niet precies hoe ik het moet lezen, maar als ik het goed lees duurt het dus 10 minuten om door central park te rijden, dat is dus niet kleiner als het park van gta 3 waar je binnen 20 seconde uit was... Er staan trouwens ook leuke andere feitjes op die site. Bewerkt: 24 februari 200817 jaren door Gta-killer
Geplaatst: 24 februari 200817 jaren comment_898036 ik dacht dat het groter ging zijn dat park het is gelijk nog even klein dan vroeger Hier staan aantal nieuwe feiten over gta 4. Ook zie je deze: • Men deed er 15 minuten over om door 2/3 van Manhattan te gaan met een boot. Ze deden er 10 minuten over om met een auto door Brooklyn en Central Park te gaan. Ik weet niet precies hoe ik het moet lezen, maar als ik het goed lees duurt het dus 10 minuten om door central park te rijden, dat is dus niet kleiner als het park van gta 3 waar je binnen 20 seconde uit was... Er staan trouwens ook leuke andere feitjes op die site. Heb ik al lang in het feiten topic gepost
Geplaatst: 24 februari 200817 jaren comment_898060 ik dacht dat het groter ging zijn dat park het is gelijk nog even klein dan vroeger Hier staan aantal nieuwe feiten over gta 4. Ook zie je deze: • Men deed er 15 minuten over om door 2/3 van Manhattan te gaan met een boot. Ze deden er 10 minuten over om met een auto door Brooklyn en Central Park te gaan. Ik weet niet precies hoe ik het moet lezen, maar als ik het goed lees duurt het dus 10 minuten om door central park te rijden, dat is dus niet kleiner als het park van gta 3 waar je binnen 20 seconde uit was... Er staan trouwens ook leuke andere feitjes op die site. Heb ik al lang in het feiten topic gepost Inderdaad hij verdient de eer haha
In de trailer van de Dilletante auto herkende ik een stuk van het oude Liberty City als in III en LCS.
Dit lijkt gewon sprekend op de linkerkant van Belleville Park op Staunton Island (als je op de kaart kijkt)