Geplaatst: 22 februari 200817 jaren comment_896432 Dit is het topic waarin je over de sidebar gadgets kunt gaan praten. Als je nieuwe gadgets wilt kan je gewoon rechtsklikken op je sidebar en dan op nieuwe gadgets toevoegen. Dan kan je kiezen tussen standaart gadgets en ook nieuwe downloaden. Bewerkt: 23 februari 200817 jaren door IV trailer
Geplaatst: 23 februari 200817 jaren comment_896869 Het is misschien handig als je, een topic over het onderwerp maakt, zelf begint. Dit start namelijk geen discussie...
Geplaatst: 23 februari 200817 jaren Auteur comment_897143 Goed idee maar ik wilde het niet gelijk in de eerste post zetten omdat dat meer inleiding was. Maargoed dit is niet meer de eerste post dus... Ik vind deze internet radio echt een aanrader. Standaart al ingesteld met 29 bekende radiostations en met enkele klikjes gewoon luisteren naar de radio vanaf je bureaublad.
Geplaatst: 23 februari 200817 jaren comment_897158 Vraagje: Hoe krijg ik gedownloade (legaal ) gadgets werkend?
Geplaatst: 23 februari 200817 jaren Auteur comment_897221 Vaak als je iets download komt het in de map met downloads terecht als het niet al gelijk word toegevoegt. In dat geval kan je dus gewoon bij de map downloads of een andere plek waar ze terecht komen dan gewoon daarzo op instaleren klikken.
Geplaatst: 24 februari 200817 jaren comment_897388 Ik heb een alarmsisteem op mn sidebar. Zodra hij met mijn webcam beweging meet gaat hij filmen. super handig. :tu: Bewerkt: 24 februari 200817 jaren door hielkeh
Geplaatst: 24 februari 200817 jaren comment_897406 ik heb perongelijk die sibar weggedaan Bewerkt: 24 februari 200817 jaren door js007
Geplaatst: 24 februari 200817 jaren Auteur comment_897625 Ik heb een alarmsisteem op mn sidebar. Zodra hij met mijn webcam beweging meet gaat hij filmen. super handig. :tu: Ik had bij de recenties gelezen dat hij helaas niet werkt bij ingebouwde webcams.
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898572 ik heb perongelijk die sibar weggedaan Als je hem terug wilt: Start > Typ in zoekvak: sidebar > Windows Sidebar en het start weer op. Zelf heb ik hem uitgeschakeld, ik doe er toch niets mee.
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren Auteur comment_902683 Ik heb een alarmsisteem op mn sidebar. Zodra hij met mijn webcam beweging meet gaat hij filmen. super handig. :tu: Ik had bij de recenties gelezen dat hij helaas niet werkt bij ingebouwde webcams. Inmiddels ook zelf uitgeprobeert met mijn ingebouwde webcam, maar blijkbaar werkt dat dus niet. Misschien ook wel omdat ik geen logitech heb.
Geplaatst: 9 maart 200817 jaren comment_908606 Ik heb een alarmsisteem op mn sidebar. Zodra hij met mijn webcam beweging meet gaat hij filmen. super handig. :tu: Ik had bij de recenties gelezen dat hij helaas niet werkt bij ingebouwde webcams. Inmiddels ook zelf uitgeprobeert met mijn ingebouwde webcam, maar blijkbaar werkt dat dus niet. Misschien ook wel omdat ik geen logitech heb. Tuurlijk werkt het wel bij ingebouwde webcams. Denk je nou echt dat ze iemand langsturen die kijkt of je je webcam hebt ingebouwd of dat je een losse of losse ingebouwde hebt en dat ze aan de hand daarvan gaan kijken of ze het progje voor je laten werken? Heb m'n dekstop maar eens volgeladen met klokken. Foto
Geplaatst: 10 maart 200817 jaren Auteur comment_909108 Als je van klokken houd.... Maar eh hij werkt dus niet met mijn webcam.
Dit is het topic waarin je over de sidebar gadgets kunt gaan praten.
Als je nieuwe gadgets wilt kan je gewoon rechtsklikken op je sidebar en dan op nieuwe gadgets toevoegen. Dan kan je kiezen tussen standaart gadgets en ook nieuwe downloaden.
Bewerkt: door IV trailer