Geplaatst: 25 januari 200520 jaren comment_87330 hier voor de liefhebbers, de echte handleiding van de psp in pdf formaat hij is 8 MB dus best groot, de moeite waard om m even door te kijken PSP_Manual_English.pdf
Geplaatst: 26 januari 200520 jaren comment_87437 Whoe mooi. Sommige dingen lekken wel heel snel uit. Weet niet of deze handleiding helemaal legaal is. Aan de knoppen ziet het eruit dat GTA PSP redelijk te spelen is. De PSP lijkt wel baterijen te vreten aan het aantal uren te zien.
Geplaatst: 26 januari 200520 jaren comment_87627 Dankje dankje dankje dankje ! Handig voor mn spreekbeurt over da PSP Freek
Geplaatst: 2 maart 200520 jaren comment_103045 @mod: Ik wil je niet tegenspreken maar aangezien dit mogelijk gelekt is valt dit onder warez wat niet volgens de Nederlandse wet mag Stel dat ik ongelijk heb dan neem ik mijn woorden terug Lazlow
Geplaatst: 8 april 200520 jaren comment_120339 De PSP lijkt wel baterijen te vreten aan het aantal uren te zien. maar ligt dit niet eraan als je bv een film kijkt,of een game speelt? :unsure:
hier voor de liefhebbers, de echte handleiding van de psp in pdf formaat
hij is 8 MB dus best groot, de moeite waard om m even door te kijken
PSP_Manual_English.pdf