Geplaatst: 26 januari 200520 jaren comment_87404 In een missie moet je met een vliegtuig naar Liberty city.. is hier misschien een plattegrond voor ofzo? waar ook andere landen ofzo opstaan... Zou wel handig zijn...
Geplaatst: 26 januari 200520 jaren comment_87411 neej je kan wel nog naar libert city vliegen maar daar is geen kat te zien en er bestaat dus ook geen plattegrond over libert City.
Geplaatst: 26 januari 200520 jaren comment_87414 nee, idd de enige manier om na die missie nog naar liberty city te gaan is via de blue hell, of underworld ( hoe je het ook wil noemen ) dat is vrij lastig om te doen, maar kan wel ( is mezelf nog niet gelukt ) en nee er zijn ook geen andere landen in het spel.
Geplaatst: 26 januari 200520 jaren comment_87442 nee, idd de enige manier om na die missie nog naar liberty city te gaan is via de blue hell, of underworld ( hoe je het ook wil noemen ) dat is vrij lastig om te doen, maar kan wel ( is mezelf nog niet gelukt ) en nee er zijn ook geen andere landen in het spel. Of met een cheastdisc (bijv. ARMAX) Hier kun je zien hoe je er kunt komen en wat er is.
Geplaatst: 26 januari 200520 jaren comment_87687 als ik bij de gym door die ingang ga en dan kom je op dat pein en dan zie ik alleen maar blauw en kan niks anders vinden <_< :huh:
Geplaatst: 26 januari 200520 jaren comment_87706 het is me nog nooit gelukt:D:D:D:D:D:D ik kan die hoogte niet goed aan houden :o
In een missie moet je met een vliegtuig naar Liberty city..
is hier misschien een plattegrond voor ofzo?
waar ook andere landen ofzo opstaan...
Zou wel handig zijn...