Jump to content
Geplaatst:
comment_897195

Het is officeel topic van The simpsons, de bekende TV-serie. Ik ben een fan van the simpsons. Ik heb poster,... en ook videogame (the simpsons hit and run en the simpsons the game) beide uitgespeeld.

Jullie mogen alles praten over The simpsons.

Vandaag op tv was er grappige scene. Homer en Marge zijn spook en marge zegt dat ik ben spook en homer schrikt en is bang en vliegt weg maar hij is ook zelf spook :bonk:

33 leden hebben gestemd

1. 1. Ken je The simpsons?

• Ja
      33
    • Nee
      0
    • Ik weet het niet.
      0
  2. 2. Heb je al The simpsons gezien?

• Ja, veel
      19
    • ja, soms
      5
    • Ja, weinig
      7
    • Nee maar ik ga het wel kijken.
      0
    • Nee, nooit
      2
  3. 3. Vind je The simpsons leuk?

• Ja
      28
    • Matig
      3
    • Nee
      2

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_897804

Als ik iets haat is het de Simpsons wel, idiote figuren die ons zouden moeten vermaken. Van mij hadden de films niet hoeven uit komen..

(Geen commentaar, vrijheid van meningsuiting hé!)

Geplaatst:
comment_898061

Ik heb trouwens 2 posters van the simpsons. eentje met alle personages met hun favoriete quotes eronder

en nog eentje met alle inwoners erop. als jullie het willen kan ik er wel een foto van maken ^_^

Geplaatst:
comment_898133
Ik heb trouwens 2 posters van the simpsons. eentje met alle personages met hun favoriete quotes eronder

en nog eentje met alle inwoners erop. als jullie het willen kan ik er wel een foto van maken ^_^

als je wil mag je er een foto van maken

ik heb geen posters ( ik heb wel de simpsons movie een week na dat hij uitgekomen was in de bioscoop , nu is het een andere versie ' hoofdmenu is anders ')

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.