February 24, 200817 yr hoi bij de dats staat helemaal niets over welke cado's je vriendin leuk vindt of juist haat.
April 5, 200817 yr ja ik heb de zelfde vraag maar weet jij hoe je een gift moet geven aan een vriendin??
April 5, 200817 yr ja ik heb de zelfde vraag maar weet jij hoe je een gift moet geven aan een vriendin?? Dat doe je door voor een vriendin te gaans taan en op 'Tab' te drukken.
April 5, 200817 yr ja ik heb de zelfde vraag maar weet jij hoe je een gift moet geven aan een vriendin?? Dat doe je door voor een vriendin te gaans taan en op 'Tab' te drukken. ik heb het op ps2 :s
April 5, 200817 yr ja ik heb de zelfde vraag maar weet jij hoe je een gift moet geven aan een vriendin?? Dat doe je door voor een vriendin te gaans taan en op 'Tab' te drukken. ik heb het op ps2 :s ok ik heb het pijltje omhoog en L1 toch thx
April 6, 200817 yr Op de PS2 is het 'L1'. Voor haar staan en op L1 drukken. Bedankt, vroeg ik me ook al af
April 21, 200817 yr maar het ging toch om welke soort cadeau's? maar volgens mij maak dat geen bal uit, ze vinden alles leuk (weet niet helemaal zeker, hoor)
May 6, 200817 yr maar het ging toch om welke soort cadeau's?maar volgens mij maak dat geen bal uit, ze vinden alles leuk (weet niet helemaal zeker, hoor) volgens mij vinden ze het neit leuk als je net aan het daten bent en je geeft een dildo
May 12, 200817 yr maar het ging toch om welke soort cadeau's?maar volgens mij maak dat geen bal uit, ze vinden alles leuk (weet niet helemaal zeker, hoor) volgens mij vinden ze het neit leuk als je net aan het daten bent en je geeft een dildo die vind ik wel leuk ik ga dat eens uitproberen nog bedank m.v.g. catman.JR
hoi
bij de dats staat helemaal niets over welke cado's je vriendin leuk vindt of juist haat.