Jump to content
Geplaatst:
comment_897689

Het gerucht gaat dat Gran Turismo 5 niet in 2008 in de schappen zal staan maar in 2009.

GAME, een grote winkleketen in Engeland, heeft een e-mail gestruurd waarin staat dat Gran Turismo 5 in 2009 zal verschijnen.

E-mail:

The legendary "Real Driving Simulator" Gran Turismo 5 is heading to PlayStation 3 in 2009, utilising the uber-console's raw horsepower to generate an unrivalled level of realism.

Dit is nog niet bevestigd door Sony dus het is nog een gerucht.

De Prologue van Gran Turismo 5 is niet uitgesteld. Die zal op 28 maart in de winkels staan.

Bron: InsideGamer.nl

Bewerkt: door GTAGijsso

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_900258
Wedje leggen dat BF: BC, SR 2 en Just Cause 2 dit jaar nog gaan uitkomen? Battlefield gaat nog voor september uitkomen ^_^ Denk ik :puh:

Iedereen dacht dat GTA:IV op 16 oktober uit zal komen maar dat is nu 29 april :puh:

Geplaatst:
comment_900360
Wedje leggen dat BF: BC, SR 2 en Just Cause 2 dit jaar nog gaan uitkomen? Battlefield gaat nog voor september uitkomen ^_^ Denk ik :puh:

Iedereen dacht dat GTA:IV op 16 oktober uit zal komen maar dat is nu 29 april :puh:

Maakt niet uit. Die games komen dit jaar nog uit :Y Ik zeg het :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.