Geplaatst: 24 februari 200817 jaren comment_897965 :LOAD_1352 03C4: set_status_text $DRUNK type 0 GXT 'TDB01' fade 0 6000 Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False wait 5999 09C7: change_player $PLAYER_CHAR model_to #WMOICE 0394: play_music 1 wait 1 jump @LOAD_1451 :LOAD_1451 fade 1 5000 wait 5000 088A: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "XPRESSSCRATCH" IFP_file "PED" 8.0 loopA 0 lockX 0 lockY 0 lockF 1 limT -1 unknown 0 unknown 1 wait 5000 00BC: show_text_highpriority GXT 'TDB15' time 6000 flag 2 Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True wait 6000 jump @LOAD_2356 :LOAD_2356 end_thread Weeral zoveelste keer tegen mijn zin ;] Maar goed, als ik dit stuk gebruik kan CJ niet bewegen terwijl ik toch "Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True" doe. Zie ik iets over het hoofd ? Tom
Geplaatst: 24 februari 200817 jaren comment_898066 Ik zie je probleem al... Je kan tijdens een animatie niet lopen. Als het goed kan je daar niks tegen doen.
Geplaatst: 24 februari 200817 jaren Auteur comment_898099 Erna bedoel ik, niet tijdens de animatie.. Tom
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898454 :$ Blijft de animatie doorgaan? zoja, Dan moet je de timelimit van de animatie veranderen van -1 naar bijvoorbeeld 5000 Dan duurt de animatie maar 5 seconden. Zo nee, dan weet ik het ook niet meer.
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898489 Wat "Marioleo69" zegt, is zo gek nog niet hoor, Tom. Jammer dat het bij hem puur gokken is... Je moet je bij zo'n code voorstellen wát er gebeurd. Dus in dit geval: doe een animatie, wacht 5000 seconden, en daarna mag je weer bewegen. Wat klopt er hier niet aan? Je zegt niet dat de animatie moet stoppen! Dus je kan weer bewegen, maar dat kan niet, omdat de animatie nog bezig is en je niet kan lopen tijdens de animatie. Timelimit -1 is wilt zeggen dat de animatie voor onbepaalde tijd door moet gaan. Dan moet je dat dus, als je het wilt laten stoppen, een opcode plaatsen die zegt dat hij hier moet stoppen. Of natuurlijk het tijdlimiet aanpassen naar 5000 ms (even lang als de wait). Maar wat ik zou doen, is de volgende code toevoegen, na de wait: 0687: clear_actor $PLAYER_ACTOR task Succes.
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren Auteur comment_898609 Raar, vorige keer dat ik ongeveer hetzelfde gebruik wat ook bij deze code hoort ergens ging het wel :S Toch bedankt ;] Tom
Weeral zoveelste keer tegen mijn zin ;] Maar goed, als ik dit stuk gebruik kan CJ niet bewegen terwijl ik toch "Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True" doe. Zie ik iets over het hoofd ?
Tom