Geplaatst: 24 februari 200817 jaren comment_898245 ik heb alles van pleasure_mid gebuirkt. Dus alles wat bij het gebouw uit SF hoord. Echter als ik deze plaats zie ik niet de damens hoe krijg ik deze er wel bij ? Ik heb de club neer gezet met een Map Editor.
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898604 ik heb alles van pleasure_mid gebuirkt. Dus alles wat bij het gebouw uit SF hoord. Echter als ik deze plaats zie ik niet de damens hoe krijg ik deze er wel bij ? Ik heb de club neer gezet met een Map Editor.De 'dames' zijn geen standaard modellen die daar staan. Dit zijn gescripte personages (geloof ik). Je zult dus mensen in jouw club kunnen krijgen met een bepaalde SCM mod, waarin je personages creëert en ze een bepaalde animatie uit laat voeren of een bepaalde route laat lopen. Kijk bij diverse SCM tutorials in de MTL.
ik heb alles van pleasure_mid gebuirkt. Dus alles wat bij het gebouw uit SF hoord. Echter als ik deze plaats zie ik niet de damens hoe krijg ik deze er wel bij ? Ik heb de club neer gezet met een Map Editor.