Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898391 Hallo allemaal, Waar kan ik de savegame van scarface vinden? Op mijn pc dan he. HIj staat gloof ik niet in mijn documenten,, waar wel? Greetzzz GTAgangsta
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898477 Waar kan ik de savegame van scarface vinden? Op mijn pc dan he. HIj staat gloof ik niet in mijn documenten,, waar wel? De savegames van Scarface staan inderdaad niet in Mijn Documenten, maar op de plek waar je Scarface geïnstalleerd hebt. Meestal is dit: ‘C:\Program Files\Redical Games\Scarface’. In die map zul je een bestand genaamd ‘Scarface 1’ moeten tegenkomen die tevens je savegame is.
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren Auteur comment_898828 Waar kan ik de savegame van scarface vinden? Op mijn pc dan he. HIj staat gloof ik niet in mijn documenten,, waar wel? De savegames van Scarface staan inderdaad niet in Mijn Documenten, maar op de plek waar je Scarface geïnstalleerd hebt. Meestal is dit: ‘C:\Program Files\Redical Games\Scarface’. In die map zul je een bestand genaamd ‘Scarface 1’ moeten tegenkomen die tevens je savegame is. Ik zie hem, tnx
Hallo allemaal,
Waar kan ik de savegame van scarface vinden? Op mijn pc dan he. HIj staat gloof ik niet in mijn documenten,, waar wel?
Greetzzz
GTAgangsta