actros Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Guess The Picture Iemand moet een screen plaatsen, en anderen moeten raden waar die genomen is. Degene die hem als eerste raadt, mag de nieuwe screen plaatsen. Regels Markeer de plaats van de screen op een kaartje en voeg die toe. Maximaal 3 posts per dag Duidelijk aangeven waar je bedoelt ik zal de eerste screenie plaatsen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 verona beach, los santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
actros Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 nou dat was nog een aardig makkelijke.... als iemand een screen heeft mag hij hem nu ff plaatsen .... dan kunnen we kijken of die wat moeilijker is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Een gebouw met de naam er al op was aardig dom ja. Dan plaats ik er maar een: aub naam gebouw/huis plus naam stad/dorp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Een gebouw met de naam er al op was aardig dom ja.Dan plaats ik er maar een: aub naam gebouw/huis plus naam stad/dorp los santos police department in de douches ik weet alleeen niet meer hoe die stad heet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Een gebouw met de naam er al op was aardig dom ja.Dan plaats ik er maar een: aub naam gebouw/huis plus naam stad/dorp los santos police department in de douches ik weet alleeen niet meer hoe die stad heet Wat dacht je van Los Santos, vriend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 (bewerkt) Hoe zit dit spel eigenlijk in elkaar? Regels,...? los santos police department in de douches ik weet alleeen niet meer hoe die stad heet Pershing SQ. is het volgens mij. Wat dacht je van Los Santos, vriend? Dat zegt hij toch. <_< Bewerkt: 26 januari 2005 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 (bewerkt) Een gebouw met de naam er al op was aardig dom ja.Dan plaats ik er maar een: aub naam gebouw/huis plus naam stad/dorp los santos police department in de douches ik weet alleeen niet meer hoe die stad heet Wat dacht je van Los Santos, vriend? weet ik maar ik bedoel de wijk Bewerkt: 26 januari 2005 door dudedude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 De wijk is Commerce geloof ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
actros Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 oke lekker ff on topic blijven ... volgende screenie plz.... doe maar een lekkere moeilijke... duurt wat langer kzal kijken of ik er 1tje kan vinden (zonder naam op gebouw ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
actros Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 ik weet niet of deze echt zo moeilijk is maarja... kijke wie het weet ... wel een goede tests om de echte san andreas freaks te vinden natuurlijk.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 ik weet niet of deze echt zo moeilijk is maarja... kijke wie het weet ... wel een goede tests om de echte san andreas freaks te vinden natuurlijk.... het lijkt op die bank van die missie met catalina Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 in blue berry is dat toch in de bank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 In de Off Track Betting in Montgomery denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 Het treinstation bij san fierro of de bank in los santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.