Jump to content
Geplaatst:
comment_87496

Guess The Picture

Iemand moet een screen plaatsen, en anderen moeten raden waar die genomen is. Degene die hem als eerste raadt, mag de nieuwe screen plaatsen.

Regels

ik zal de eerste screenie plaatsen....

screen94.jpg

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 110.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_115366
wie heeft hem goed ???? :) ik zei back o beyond als eerste maar kraay mag het uitmaken

ik vroeg perciese lokatie en ali r had het percies goed ;) vind je toch nie erg he?? :huh:

vind ik niet erg hoor maar het is raad de screenie en niet maak er een kaartje bij ;)

Geplaatst:
comment_116177
wie heeft hem goed ???? :) ik zei back o beyond als eerste maar kraay mag het uitmaken

ik vroeg perciese lokatie en ali r had het percies goed ;) vind je toch nie erg he?? :huh:

vind ik niet erg hoor maar het is raad de screenie en niet maak er een kaartje bij ;)

weet je wat als ali r voor vrijdag 19.30 geen plaatje heeft geplaatst dan mag jij wel want het duurt wel lang met die ali <_<

Geplaatst:
comment_116912

Sorry dat het zo lang duurde hier een screen, ik heb hem zelf niet gemaakt, dus ik weet niet precies waar het is, Jullie vast wel :lol: :

http://img181.exs.cx/my.php?loc=img181&ima...ge=loolg1fn.png

sorry dat je op de link moet klikken, maar het was een .bmp bestand, en ik had niet zin om het te veranderen in jpeg.

Geplaatst:
comment_116924
Sorry dat het zo lang duurde hier een screen, ik heb hem zelf niet gemaakt, dus ik weet niet precies waar het is, Jullie vast wel :lol: :

http://img181.exs.cx/my.php?loc=img181&ima...ge=loolg1fn.png

sorry dat je op de link moet klikken, maar het was een .bmp bestand, en ik had niet zin om het te veranderen in jpeg.

het is one en only china town

Geplaatst:
comment_117065

idd het is in china town en het is het huis dat je daar kan kopen

@x-zero ik wil niet vervelend doen ofzo maar zou alsjeblieft niet alles willen quoten wat er in het berigt voor je staat het is vrij vervelend met lezen en dan hou je het forum/topic netjes

Bewerkt: door Mathiz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.