Jump to content
Geplaatst:
comment_87496

Guess The Picture

Iemand moet een screen plaatsen, en anderen moeten raden waar die genomen is. Degene die hem als eerste raadt, mag de nieuwe screen plaatsen.

Regels

ik zal de eerste screenie plaatsen....

screen94.jpg

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 110.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_135553
geef maar aan op de map dat is handiger want je kan ook gewoon iets zeggen bijv. blueberry want je herkent die omgeving maar je weet niet precies waar het is daarom ;)

ik zegt toch het is in littlemexico want daar zijn al die mannetjes van

Varrios Los Aztecas. ;)

Geplaatst:
comment_135601
geef maar aan op de map dat is handiger want je kan ook gewoon iets zeggen bijv. blueberry want je herkent die omgeving maar je weet niet precies waar het is daarom  ;)

Varrios Los Aztecas. ;)

hij vraagt of je het wil aangeven op de map, gewoon een simpele vraag, nou er niet omheen draaien, hij wil dat je het aangeeft op de map ;)

Geplaatst:
comment_135602
geef maar aan op de map dat is handiger want je kan ook gewoon iets zeggen bijv. blueberry want je herkent die omgeving maar je weet niet precies waar het is daarom  ;)

Varrios Los Aztecas. ;)

hij vraagt of je het wil aangeven op de map, gewoon een simpele vraag, nou er niet omheen draaien, hij wil dat je het aangeeft op de map ;)

ow sorry ik begreep hem niet want ik dacht dat hij niet wist wat ik bedoelde. ;)

en hoe doe je dat aanwijzen op een kaart?

Bewerkt: door jack456

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.