Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898826 :=: Screens :=: :=: Downloadlinks :=: Download RL-Tiger! Download RL-Goblin! Download RL-Bandit! Download RL-Baron! :=: By Puma :=: Bewerkt: 28 februari 200817 jaren door Puma
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898841 Nice Puma, echt heel mooi. Lijkt me wel leuk om in dat vliegtuigje te vliegen. Schiet Hij ook? En zit er ook zo'n '''klein''' geluid bij Ga zo door!
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898845 Puma, jij bent lekker bezig! De humor is echt optimaal! Ik vind dit een prachtig project, zelf vind ik het altijd leuk met die RC dingen te vliegen en nu ik ze ook in het groot kan bevliegen! Nice! Misschien een paar tips: Zorg ervoor dat de voertuigen niet te groot word, nu is hij een beetje te groot vind ik. Kan je het machinegeweer er ook op zetten? Het lijkt me wel leuk om wat rond te vliegen in een mega RC vliegtuig en zo andere mensen neer te schieten. Ga je ook de RC Bandit, RC Helikopter en de RC Tank vergrootten? Ik wil als laatste nog even zeggen(een woordje dat ik al tijden niet meer zei) KUTGW!
Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_899057 man, waar blijf jij toch je ideeen uitputten want, hoe gekker hoe liever
Geplaatst: 26 februari 200817 jaren comment_899341 Die 2de screen is mooi Maak ook grote tank Die kan schieten mechien :O Groeten Tim
Geplaatst: 26 februari 200817 jaren comment_899360 Geile RC voertuigen^^ Om te kunnen schieten dien je de Rustler te vervangen. Vervang de Hunter in de RC baron
Geplaatst: 27 februari 200817 jaren Auteur comment_899971 Zo, vandaag is/was de Bandit aan de beurt. Dit keer een auto, dus; deze keer ook tuning-mogelijkheden toegevoegd, ook al zijn het er weinig (wielen, hydraulics, bass boost, kleur en nitro).
Geplaatst: 27 februari 200817 jaren comment_899973 Zo, vandaag is/was de Bandit aan de beurt. Dit keer een auto, dus; deze keer ook tuning-mogelijkheden toegevoegd, ook al zijn het er weinig (wielen, hydraulics, bass boost, kleur en nitro). Mooi gemaakt zoals al je andere dingen!!
Geplaatst: 27 februari 200817 jaren Auteur comment_900128 Dankje.. Next one: Goblin. De laatste is de RC-Tiger, de bestuurbare mini-tank, die, logisch genoeg, de Rhino gaat vervangen (Bandit vervangt Hotring, Goblin VCN-Maverick, Baron vervangt Stuntplane).
Geplaatst: 27 februari 200817 jaren comment_900207 Dankje.. Next one: Goblin. De laatste is de RC-Tiger, de bestuurbare mini-tank, die, logisch genoeg, de Rhino gaat vervangen (Bandit vervangt Hotring, Goblin VCN-Maverick, Baron vervangt Stuntplane). Ook wel vet
Geplaatst: 27 februari 200817 jaren Auteur comment_900262 Dan hoop ik dat je de Tiger ook geslaagd vindt: Het is me niet gelukt om 'm tunable te maken; ik heb een "0" in plaats van de "-1" aan het eind van de "vehicle.ide"-lijn veranderd en een "carmods.dat"-lijn toegevoegd, maar toch werkt het niet. Iemand een idee?
Geplaatst: 27 februari 200817 jaren comment_900300 Puma, je bent echt geniaal Hebben de RC voertuigen ook deuren en alles erop en er aan? Ze zier er echt geweldig uit, super gedaan! Greetz
Geplaatst: 28 februari 200817 jaren comment_900463 Dan hoop ik dat je de Tiger ook geslaagd vindt: Het is me niet gelukt om 'm tunable te maken; ik heb een "0" in plaats van de "-1" aan het eind van de "vehicle.ide"-lijn veranderd en een "carmods.dat"-lijn toegevoegd, maar toch werkt het niet. Iemand een idee? Ja, zekers die vind ik ook wel geslaagd
Geplaatst: 28 februari 200817 jaren comment_900528 Het ziet er weer geslaagd uit! Als er een download komt download ik ze zeker! KUTGW!
:=: Screens :=:
:=: Downloadlinks :=:
Download RL-Tiger!
Download RL-Goblin!
Download RL-Bandit!
Download RL-Baron!
:=: By Puma :=:
Bewerkt: door Puma