Geplaatst: 25 februari 200817 jaren comment_898826 :=: Screens :=: :=: Downloadlinks :=: Download RL-Tiger! Download RL-Goblin! Download RL-Bandit! Download RL-Baron! :=: By Puma :=: Bewerkt: 28 februari 200817 jaren door Puma
Geplaatst: 28 februari 200817 jaren comment_900805 nice! de baron en de tiger zien er het vetst uit! ga ik ckers downloaden als je hem online gooit lateeerr
Geplaatst: 28 februari 200817 jaren Auteur comment_900862 Ze zijn allemaal klaar en staan online. De downloadlinks staan in deze post, de eerste post en je kunt ze natuurlijk ook downloaden op m'n site (http://puma.9sec.nl). Enjoy, en vertel me wat je ervan vindt. Download RL-Tiger!Download RL-Goblin! Download RL-Bandit! Download RL-Baron! Exclusief voor Nederland (en België ): Er zal een videootje komen. Bewerkt: 28 februari 200817 jaren door Puma
Geplaatst: 28 februari 200817 jaren comment_900911 Lkkr geil xD Die Tiger vind ik nog altijd het beste of de Bullet vervangen door de Bandit, echt scheuren door de straten met een reusachtige speelgoedauto Rating : - Aangeraden - Origineel - Vet - Deftig xD Tom Bewerkt: 28 februari 200817 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 28 februari 200817 jaren comment_901138 Ik stem: Orgineel. Ik vind gewoon leuk dat iemand op zon idee komt op van iets kleins iets groots te maken en dat aan andere wil laten zien de geintereseerd zijn en het is leuk om zulke reacties over iets leuks te lezen en ik geef je een 8.5! Groeten Tim
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren comment_902964 Zeer leuk Puma, zoals ik in je gtaforums.com topic al had gezegt. Komt de andere twee rc's ook nog, of blijven die klein? heb nog niet op gtaforums.com gekeken of je gereageert hebt. Greetz
:=: Screens :=:
:=: Downloadlinks :=:
Download RL-Tiger!
Download RL-Goblin!
Download RL-Bandit!
Download RL-Baron!
:=: By Puma :=:
Bewerkt: door Puma