Geplaatst: 26 februari 200817 jaren comment_899154 Ik ben echt vet benieuwt naar de nieuwe dingen in SA-MP 0.2.5, en waarschijnlijk jij ook. Er worden waarschijnlijk heel veel bugs gefixed en er komen nieuwe dingen! Wat voor nieuwe dingen zouden er komen? - New player limit 500 and vehicle limit 2000. - Tick/sync rates can now be adjusted from the server along with the streaming radius. - Up to 2 billion virtual worlds (all server controlled). - The server maintains an accurate position of all vehicles, even when they're not being driven. - Visible damage on vehicles is now synced. - Many overall sync improvements including vehicle riding, lag compensation. - Players can now have different fighting styles. - Trains can now drive on both tracks and each carriage can have 5 passengers. - Many new scripting functions added. - All 0.2.2 scripts will be compatible with 0.2.5. - Solved issues with TextDraws and Menus. Wie heeft er nog meer nieuws? of weet/hoopt welke bug er worden gefixed? Bewerkt: 20 maart 200817 jaren door WackoX
Geplaatst: 26 februari 200817 jaren comment_899165 Nou dat idee van de bots vindt ik echt saai , Dan zit je gewoon tegen niemand te schieten ...
Geplaatst: 26 februari 200817 jaren Auteur comment_899275 Hoe bedoel je? er kunnen ook gewoon andere mensen meespelen hoor, i.pv. bots.
Geplaatst: 26 februari 200817 jaren comment_899279 jeah lijkt me echt wel chill maar bots die waren der tog al? forum.sa-mp.com > scripting > plugin development] maar zo chill en het idee van bots is denk ik een beetje voor RPG's maar er zitte al bots in ^^ die van ammunation EDIT: w000000000000000w duie filmpjes zijn echt geweldig als je die hebt gezien top is er al een release datum voor? EDIT2 : Dude that kick ass! Bewerkt: 26 februari 200817 jaren door supacrew
Geplaatst: 26 februari 200817 jaren Auteur comment_899287 Nee, geen release datum, het stomme is wel dat hij al een week op 60% blijft staan Bewerkt: 26 februari 200817 jaren door WackoX
Geplaatst: 26 februari 200817 jaren comment_899303 Het SA-MP Developer team heeft nooit bekendgemaakt of deze features in SA-MP 0.2.5 ondersteunt zouden worden. Dat er toevallig een beta versie is uitgelijkt en mensen daar vids van hebben gemaakt wil dus ook niet zeggen dat deze er ook daadwerkelijk inkomen. Lijkt me dus verstandig om dat even uit je hoofdpost weg te halen :/ .. Buitendat gaat de 2e video die je gepost hebt over een bug in SA-MP 0.2.2.
Geplaatst: 26 februari 200817 jaren Auteur comment_899342 Oke gedaan, maar waarom duurt het zo lang? ik bedoel al 1 week op 60% Ik kan niet wachten!
Geplaatst: 26 februari 200817 jaren comment_899377 Hopelijk is de iritante bug dat als je iemand uit zijn helikopter wil trekken op een dak dat je dan de lucht in gaat over, want dan val je dood naar beneden. Ik moet zeggen dat er wel erg veel bugs in 2.2 zitten, hopelijk is dat in 2.5 over.
Geplaatst: 26 februari 200817 jaren Auteur comment_899427 Ik hoop dat deze bugs weg zijn: * Als je iemand met hunter beschiet, dat er dan ''minigun'' staat als dood-wapen * Als je je auto fixed (/vr) dat dan de schade er nog is, maar rook weg Maar waarom releasen ze dan geen 0.2.3? zat daar een grote fout in ofzo? Bewerkt: 26 februari 200817 jaren door WackoX
Geplaatst: 27 februari 200817 jaren comment_900179 Lijkt me echt leuk met die bots wel grappig loop je daar met 100 man achter je aan kunnen ze ook schieten? en trouwens ik dacht dat bots verboden waren ?
Geplaatst: 29 februari 200817 jaren comment_901250 Ik hoop dat deze bugs weg zijn:* Als je iemand met hunter beschiet, dat er dan ''minigun'' staat als dood-wapen * Als je je auto fixed (/vr) dat dan de schade er nog is, maar rook weg De 'minigun'-bug is niet echt een bug hoor, dat is volgens mij bewust gedaan... Je kunt de mitrailleur van de hunter vergelijken met een minigun. Met /vr was dit overigens toch altijd al zo? De schade die de wagen heeft opgelopen (lekke band, motorkap eraf) blijft, maar de rook gaat weer weg... Weet niet hoe jij het hebt gehad, maar bij mij ging het altijd zo.
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren comment_903447 Maar de bug is juist dat de schade blijft(en de rook niet) en de schade aan het chassis zou dus weg moeten gaan Dat vind ik ook wel irritant! Bij MTA gaat de schade allemaal weg, niet?
Geplaatst: 9 maart 200817 jaren comment_907854 Ik moet die versie. Die versie is cool. Maar momenteel ben ik nog tevreden met de versie die we nu hebben.
Geplaatst: 12 maart 200817 jaren comment_909926 Ik ben echt vet benieuwt naar de nieuwe dingen in SA-MP 0.2.5, en waarschijnlijk jij ook.We zullen wel zien he filmpjes trouwens verwijderd zie daarvoor de eerste post.
Ik ben echt vet benieuwt naar de nieuwe dingen in SA-MP 0.2.5, en waarschijnlijk jij ook.
Er worden waarschijnlijk heel veel bugs gefixed en er komen nieuwe dingen!
Wat voor nieuwe dingen zouden er komen?
- New player limit 500 and vehicle limit 2000.
- Tick/sync rates can now be adjusted from the server along with the streaming radius.
- Up to 2 billion virtual worlds (all server controlled).
- The server maintains an accurate position of all vehicles, even when they're not being driven.
- Visible damage on vehicles is now synced.
- Many overall sync improvements including vehicle riding, lag compensation.
- Players can now have different fighting styles.
- Trains can now drive on both tracks and each carriage can have 5 passengers.
- Many new scripting functions added.
- All 0.2.2 scripts will be compatible with 0.2.5.
- Solved issues with TextDraws and Menus.
Wie heeft er nog meer nieuws? of weet/hoopt welke bug er worden gefixed?
Bewerkt: door WackoX