Ik ben aanbeland bij de missie Verdant Meadows, ik moet leren vliegen, en dat kan ik dus niet - maar ik zou het wel graag willen kunnen.
Ik moet als eerste een klein vliegtuigje door een aantal ringen halen, opstijgen lukt nog wel (ik druk op pijltje naar voren en dan dan numlock, dan druk ik op 2 zodat de wieltjes ingaan, maar ik krijg hem niet in de lucht gehouden, hij stort telkens neer )
Waarschijnlijk zal dit niet de enige missie met een vliegtuig zijn (in deze reeks lessen) dus ik probeer het uitteraard eerst zelf, maar als er iemand is die het graag zou willen doen; GRAAG!
Maarja, het belangrijkste is dus dat ik wil weten hoe ik moet vliegen, ik denk dat ik daar wel wat verder mee kan komen, maar het zou natuurlijk toppie zijn als iemand zijn brevet even zou willen halen.
Hoi iedereen,
Ik ben aanbeland bij de missie Verdant Meadows, ik moet leren vliegen, en dat kan ik dus niet - maar ik zou het wel graag willen kunnen.
Ik moet als eerste een klein vliegtuigje door een aantal ringen halen, opstijgen lukt nog wel (ik druk op pijltje naar voren en dan dan numlock, dan druk ik op 2 zodat de wieltjes ingaan, maar ik krijg hem niet in de lucht gehouden, hij stort telkens neer
)
Waarschijnlijk zal dit niet de enige missie met een vliegtuig zijn (in deze reeks lessen) dus ik probeer het uitteraard eerst zelf, maar als er iemand is die het graag zou willen doen; GRAAG!
Maarja, het belangrijkste is dus dat ik wil weten hoe ik moet vliegen, ik denk dat ik daar wel wat verder mee kan komen, maar het zou natuurlijk toppie zijn als iemand zijn brevet even zou willen halen.
Alvast bedankt!
PS: Hieronder de savegame!
GTASAsf6.b