Geplaatst: 26 februari 200817 jaren comment_899313 maar bijna iedereen doet dat dtis niet leuk en daarom wou ik ze terug pakken maar ik wist niet dat het niet mocht. weten een van jullie waar ik dan een kan downloaden voor de gewoen gta?? Bewerkt: 26 februari 200817 jaren door GTA-Sheep Overbodige afbeelding verwijderd
Geplaatst: 26 februari 200817 jaren comment_899319 maar bijna iedereen doet dat dtis niet leuk en daarom wou ik ze terug pakken maar ik wist niet dat het niet mocht.weten een van jullie waar ik dan een kan downloaden voor de gewoen gta?? Deze cheatprogramma's worden ook wel 'trainers' genoemd. Je kan dan met een toetsen combinatie, zoals Alt + F, een cheat activeren. De instalatie is meestal simpel. Je kopieërd het bestandje naar je San Andreas map en je kan hem opstarten. >>hier<< vind je een lijstje met trainers. Na het downloaden wel even uitpakken met >>Winrar<<.
maar bijna iedereen doet dat dtis niet leuk en daarom wou ik ze terug pakken maar ik wist niet dat het niet mocht.
weten een van jullie waar ik dan een kan downloaden voor de gewoen gta??
Bewerkt: door GTA-Sheep
Overbodige afbeelding verwijderd