Jump to content
Geplaatst:
comment_899920

Het grote Playstation Home Topic :dans:

Home is een soort second-life op de Playstation 3 en het gerucht gaat dat Home ook op de PSP gaat komen.

Je hebt een appartement die je zelf helemaal kan inrichten. Je kan vrij rondlopen, met mensen praten, spelletjes spelen enz. Er staat een open beta geplant geplant voor 20 maart.

Vertel hier alles over Home. En wat jij van de game vind.

post-68108-1204118623.jpg

post-68108-1204118710.jpg

Bewerkt: door philip14

• Reacties 380
  • Bezichtigingen 30k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Playstation Home 120 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij ervan?

• Vet!
      45
    • Lijkt mij wel aardig
      22
    • Ik moet het eerst nog zien
      13
    • Lijkt mij niet veel aan
      10
    • Erg saai
      16
    • Anders, namelijk
      7

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1195840
Ik heb daarjuist geprobeerd met de code, maar ik kreeg de melding dat de code niet meer geldig is. :cry:

Geeft niet je kan toch straks de open beta downloaden :D

Is dat gratis, of moet je ervoor betalen?

Gratis, maar het kan zijn dat je voor extra kledij, voorwerpen, etc. moet betalen.

Geplaatst:
comment_1196820

Playstation Home is officieel uit :)

En het ziet er zeer gelikt uit. Alleen server is soms overbelast.

Wat alleen jammer is dat er in het begin maar 5 kledingstukken beschikbaar zijn, waardoor je heel vaak dezelfde soort kleding ziet rondlopen..

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1197050

Komt vaker voor, heb het zelf net ook gehad. Schijnt iets te zijn met de verbinding naar de server (door overbelasting bijvoorbeeld kan je die error krijgen), wat ik op onder andere de Playstation fora las. Enkele keren opnieuw verbinding maken schijnt het probleem op te lossen. Let wel, het is een bèta-versie!

Edit: Lees hier het onderwerp. Na een aantal keer proberen, stop ik daar nu ook even mee..ik kijk straks wel even.

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.