Jump to content
Geplaatst:
comment_899920

Het grote Playstation Home Topic :dans:

Home is een soort second-life op de Playstation 3 en het gerucht gaat dat Home ook op de PSP gaat komen.

Je hebt een appartement die je zelf helemaal kan inrichten. Je kan vrij rondlopen, met mensen praten, spelletjes spelen enz. Er staat een open beta geplant geplant voor 20 maart.

Vertel hier alles over Home. En wat jij van de game vind.

post-68108-1204118623.jpg

post-68108-1204118710.jpg

Bewerkt: door philip14

• Reacties 380
  • Bezichtigingen 30k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Playstation Home 120 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij ervan?

• Vet!
      45
    • Lijkt mij wel aardig
      22
    • Ik moet het eerst nog zien
      13
    • Lijkt mij niet veel aan
      10
    • Erg saai
      16
    • Anders, namelijk
      7

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1269613
Playstation Home?

Is dat een site?

Ja zeker.

Ik heb de Playstation Store op mijn psp.

Daarmee kun je dan allemaal dingen kopen en gratis filmpjes en demo's downloaden.

Praat je tegen jezelf op een forum :7

Geplaatst:
comment_1269614
Je moet aan de vliegtuig staan dan verschijnt er venster met "Red bull air play".

Maakt het uit welk vliegtuig? :?

Neen, maar ik denk wel alleen dat er maar 4 spelers kunnen deelnemen. (weet niet zeker)

Geplaatst:
comment_1269634

Zo gaat het niet zo makkelijk. Het beste is dat je bij iemand gaat staan en op X drukt. Dan verschijnt er een venster. Druk op de pijltjestoetsen (links of rechts) en dan zal er na enige tijd 'play' verschijnen. Druk nu op X. :Y

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_1379612

Ik heb net dat XI tournament uitgespeeld in Playstation Home, ik vind dat de prijzen wel wat groter hadden gemogen. Wie weet worden die ook nog wel groter aangezien het nog niet is afgelopen.

Geplaatst:
comment_1379653
Ik heb net dat XI tournament uitgespeeld in Playstation Home, ik vind dat de prijzen wel wat groter hadden gemogen. Wie weet worden die ook nog wel groter aangezien het nog niet is afgelopen.

Wat houdt dat toernooi in? :?

Geplaatst:
comment_1380250

Wat houdt dat toernooi in? :?

Er is een organisatie in Home niet heet XI en die heeft wat opdrachten voor je. Die opdrachten bestaan uit puzzeltjes en mini-games zoals doolhofen, arcade games en text based games. Met die puzzel verdien je fragments waar er totaal 24 van zijn en als je zin heb kan je nog vlinders verzamelen voor meer prijzen. Na afloop krijg je een filmpje te zien en krijgt te horen dat je voortaan ook bij het XI team hoort en dat je snel weer van ze zult horen.

Geplaatst:
comment_1380420

OVER DE RED BULL AIR RACE:

Ik heb gisteren de hele avond liggen klooien hoe ik nou die air race moest doen, en het is eigenlijk heel makkelijk:

Ga naar die plek waar als die mensen staan en ga zo dicht mogelijk bij een vliegtuig staan, DRUK nu op de linker joystick, hierdoor zal het beeld een beetje inzoomen, nu krijg je de mogelijkheid om op red bull aire race ofsoiets te drukken, druk op X en dan nog eens op X om op play te drukken, SUCCES MET JE VLUCHT!!!

Stanboy96 :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.