Ik heb weer een probleempje met een missie, ik ben bezig met House Party, ik ging naar OJ Loc (Gangsta) die lekker aan het vegen was bij de BurgerShot Maarja, ik moest dus iets voor 'em regelen, wat apparatuur begreep ik eruit... Dus moest ik naar het strand om daar bij zo'n feest met de DJ te praten. Dus ik ging naar het strand, waren wat mensen aan het feesten, en er stond een busje van een DJ. Ook was er een marker waar ik dus in moest gaan staan, dus dat doe ik, echter krijg ik enkel het volgende te horen: "Want to robbing?" (of zoiets?) Ik kon enkel uit Y en N kiezen, dus deed ik eerst Yes (geen antwoord) en daarna No (ook geen antwoord)
Dus ik snap niet precies wat ik hiermee nou moet? Iemand een idee?
Hoi iedereen,
Ik heb weer een probleempje met een missie, ik ben bezig met House Party, ik ging naar OJ Loc (Gangsta) die lekker aan het vegen was bij de BurgerShot
Maarja, ik moest dus iets voor 'em regelen, wat apparatuur begreep ik eruit... Dus moest ik naar het strand om daar bij zo'n feest met de DJ te praten. Dus ik ging naar het strand, waren wat mensen aan het feesten, en er stond een busje van een DJ. Ook was er een marker waar ik dus in moest gaan staan, dus dat doe ik, echter krijg ik enkel het volgende te horen: "Want to robbing?" (of zoiets?) Ik kon enkel uit Y en N kiezen, dus deed ik eerst Yes (geen antwoord) en daarna No (ook geen antwoord)
Dus ik snap niet precies wat ik hiermee nou moet? Iemand een idee?