Geplaatst: 27 februari 200817 jaren comment_900097 Hallo, Sinds enige tijd intereseert mij cars plaatsen. Ik heb op Google gezocht maar ik krijg downloads voorgeschoteld die .NET Framework eisen. Die ga ik en wil ik niet installeren. En ik vond ooit posts die aangeven dat er een mogelijkheid is dat je cars kon plaatsen met een IPL Placer ofzoiets. Aangezien ik een Spaceeinstein's mod gebruik, kan ik niet SCMen. Kan iemand uitleg geven over de IPL Placer of hoe het ook heet. Bij voorbaat dank.
Geplaatst: 27 februari 200817 jaren comment_900109 In dit topic op GTAForums, van Spaceeinstein, kan je alles over IPL vinden, waaronder de data die je moet invoeren om een auto te spawnen Als je weet hoe een IPL in elkaar staat (er is een uitleg van te vinden in de MTL, hier) dan kan je dus zonder SCM aan te passen auto's spawnen. Greetz
Geplaatst: 27 februari 200817 jaren comment_900119 Zelf gebruik ik IPL helper 4.0. Als je even googled kan je hem zo vinden. Daar word alles voor je uitgekouwd en hoef je zelf alleen nog de lijn te kopieeren en te plakken. 2520.09, -1481.72, 23.1, 90, 552, -1, -1, 0, 100, 0, -1, -1 2520.09 -1481.72 23.1 zijn de coordinaten van het voertuig 90 is de rotatie in graden 552 is het ID van het voertuig -1 is de eerste kleur (-1 is willekeurig) -1 is de tweede kleur (-1 is willekeurig) 0 weet ik niet 100 is het alarm (100 is aan, 0 is uit en -1 is willekeurig) 0 zijn de deuren (100 opslot, 0 open en -1 is willekeurig) -1 weet ik niet -1 weet ik niet Als je eenmaal zo een lijntje hebt staan moet je een ipl bestand openen. Dan moet naar benden tot je ergens ziet staan car end Daartussen moet je je lijn plakken. dus: car 2520.09, -1481.72, 23.1, 90, 552, -1, -1, 0, 100, 0, -1, -1 end EDIT: Te laat Bewerkt: 27 februari 200817 jaren door Marioleo69
Geplaatst: 27 februari 200817 jaren Auteur comment_900122 Zelf gebruik ik IPL helper 4.0. Als je even googled kan je hem zo vinden. Die IPL Helper had ik gevonden maar die eist .NET Framework. Op de pc waar ik zit, is puur voor internet. Voor GTA en modeling, heb ik mijn laptop. Met IPL kloten is ook niet een appeltje en ei Bewerkt: 27 februari 200817 jaren door GTA_XP
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren comment_902644 Je kunt ook het .net framework installeren: http://www.microsoft.com/downloads/details...dd-aab15c5e04f5 en http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=nl
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren Auteur comment_902662 Je kunt ook het .net framework installeren:http://www.microsoft.com/downloads/details...dd-aab15c5e04f5 en http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=nl Bedankt, als ik het wou installeren had ik het gedaan Maar ondertussen is gelukt dankzij Marioleo69! Ik zal een keer even de tijd nemen om te scmen. Cars worden niet altijd gespawnt. EDIT Ik heb vandaag de tut van Dutchy3010 doorgelezen en gevolgd. Heb er de hele dag de moeite genomen om het zelf te proberen, het is eigenlijk erg leuk om te scmen. Daarom heb ik besloten om te gaan carplacen vis scm. Ben ook bereid om een new game te starten. Maar de car wordt niet geplaatst op de plek waar ik wil. Heb de plek uitgezocht met Place Manager. De Bullet uitgekozen. Maar geen succes. Screens: Wie kan me uitleggen wat ik fout doe? Bewerkt: 1 maart 200817 jaren door GTA_XP
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren comment_903212 Als eerste leest SA dat stuk code niet, want hij komt er gewoon niet wegens de end_thread. Als tweede is het makkelijker om de create_thread in de thread 'MAIN' te zetten. Ook moet je nog de :MODEL en de end_thread toevoegen. Het is ook het makkelijkste om in een stripped SCM te scripten die te vinden valt in de SannyBuilder map\data\sa\stripped.txt. Nog veel plezier met SCM-modden!
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren Auteur comment_903251 Ok, wil je asjeblieft een voorbeeld zetten hoe het hoort? :$
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren comment_903256 Als je een Stripped.scm hebt, dan hoort hij boven de MAIN_LOOP, dit stukje dus; :MAIN_LOOP 0001: wait $DEFAULT_WAIT_TIME ms 00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes 0002: jump @MAIN_LOOP Ikzelf heb hem net wat anders geplaatst, maar wel zo dat hij ook weer 'boven' deze loop komt. Hier dus altijd plaatsen.
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren Auteur comment_903260 Ok, kan dit ook bij een normale main.scm? Het enige wat ik doen wil is alleen een wagen plaatsen dat het voor altijd spawnt. Met de originele main.scm. De coordinaten kan ik wel vinden via MEd.
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren comment_903373 Ok, kan dit ook bij een normale main.scm?Het enige wat ik doen wil is alleen een wagen plaatsen dat het voor altijd spawnt. Met de originele main.scm. De coordinaten kan ik wel vinden via MEd. Hier heb ik een link naar een tut: ->klik<- mij heeft het enorm geholpen, ik hoop jou ook
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren Auteur comment_903380 Ok, kan dit ook bij een normale main.scm?Het enige wat ik doen wil is alleen een wagen plaatsen dat het voor altijd spawnt. Met de originele main.scm. De coordinaten kan ik wel vinden via MEd. Hier heb ik een link naar een tut: ->klik<- mij heeft het enorm geholpen, ik hoop jou ook Dat is de tut die ik heb gevolgd. Maar toch spawnt ie niet
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren comment_903398 Zoek regel 000633 op. Hier staat: (000631) 0629: change_integer_stat 181 to 0 (000632) 0629: change_integer_stat 68 to 0 (000633) $PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 2488.562, -1666.865, 12.8757) (000634) jump @MAIN_177 (000635) $SECOND_PLAYER = Player.Create(#CSPLAY, 2488.562, -1666.865, 12.8757) De Player.Create op de $PLAYER_CHAR is de speler. Doe nu tussen de Player.Create en de jump een enter, en zet daar jouw 014B en 014C in. Dan krijg je dus: (000631) 0629: change_integer_stat 181 to 0 (000632) 0629: change_integer_stat 68 to 0 (000633) $PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 2488.562, -1666.865, 12.8757) (000634) 014B: $PARKED_BULLET = init_parked_car_generator #BULLET color -1 -1 1 alarm 100 door_lock 0 0 10000 at 2498.488 -1683.117 13.08114 angle 80.0 (000635) 014C: set_parked_car_generator $PARKED_BULLET cars_to_generate_to 101 (000636) jump @MAIN_177 (000637) $SECOND_PLAYER = Player.Create(#CSPLAY, 2488.562, -1666.865, 12.8757) PS: De (00063*) (* = 1-7) is het regelnummer.
Geplaatst: 2 maart 200817 jaren Auteur comment_903577 Het is me gelukt cars te laten spawnen! Gelukkig hoef ik geen hele thread en create te plaatsen maar enkel een klein stukje code. Dankzij deze tut: http://helium-gaming.de/subhosting/gtacont...s/autossapl.php Het werkt ook op SannyBuilder!
Geplaatst: 18 maart 200817 jaren comment_914816 CAR PLAATSe met Ipl lijn lukt bij mij ook niet kheb die regel gekopieerd van marolein maar alleen de koordinaten veranderd. Maar dit doek bij mijn selfgemaakte IPL kan het mischien draan lige?
Geplaatst: 18 maart 200817 jaren Auteur comment_914825 Open een leveldes.ipl, en zet tussen "car"en "end" je spawnplaats. Sla het op en open gta.dat en zet dan na IPL DATA\MAPS\country\countryW.IPL Dit IPL DATA\MAPS\leveldes\leveldes.IPL En voor de beste resultaat, kun je beter een new beginnen Leveldes.ipl kan je vinden in *****GTA San Andreas/data/maps/leveldes gta.dat kun je vinden in *****GTA San Andreas/data
Hallo,
Sinds enige tijd intereseert mij cars plaatsen.
Ik heb op Google gezocht maar ik krijg downloads voorgeschoteld die .NET Framework
eisen.
Die ga ik en wil ik niet installeren.
En ik vond ooit posts die aangeven dat er een mogelijkheid is dat je cars kon plaatsen
met een IPL Placer ofzoiets.
Aangezien ik een Spaceeinstein's mod gebruik, kan ik niet SCMen.
Kan iemand uitleg geven over de IPL Placer of hoe het ook heet.
Bij voorbaat dank.