February 27, 200818 yr ik was eens wat filmpjes aant bekijken, en zag ik op een reclame bord een mobiel staan, vinden jullie het ook niet verdacht veel lijken op een Sony Ericsson? we weten dat GTA nooit een echt merk in het spel heeft, maar is dit niet een beetje gemaakt op de gedachte van Sony Ericsson? Groet Raoul
February 28, 200818 yr Hij lijkt inderdaad erg veel op een Sony Ericsson. Het zou eventueel ook een andere type telefoon kunnen zijn aangezien er zoveel telefoons op de markt zijn. Maar misschien verwijst het nergens naar en hebben de makers gewoon een willekeurige telefoon uit hun hoofd gemaakt.
February 28, 200818 yr Ik weet wel bijna zeker dat dat een SonyE is. Ik heb er namelijk een die er heel veel op lijkt (zie plaatje).
February 28, 200818 yr De mensen die de bij Rockstar zijn geweest hebben toch zelf ook gezegd dat de mobiel van Niko veel op een sony ericson lijkt. Dus dat is miss wel de mobiel
February 28, 200818 yr Ik weet wel bijna zeker dat dat een SonyE is. Ik heb er namelijk een die er heel veel op lijkt (zie plaatje). Waow.. GTAGijsso dat lijkt er inderdaad erg veel op !!Volgens mij is dat hem. Swiggers
February 28, 200818 yr In een aantal previews is ook al gezegd dat de telefoon die Niko zelf gebruikt ook verdacht veel op een Sony Ericsson lijkt, dus het zou best kunnen dat hij dezelfde gebruikt als op de screenshot.
ik was eens wat filmpjes aant bekijken,
en zag ik op een reclame bord een mobiel staan,
vinden jullie het ook niet verdacht veel lijken op een Sony Ericsson?
we weten dat GTA nooit een echt merk in het spel heeft,
maar is dit niet een beetje gemaakt op de gedachte van Sony Ericsson?
Groet Raoul