Geplaatst: 27 januari 200520 jaren comment_87862 He, Ik zie in de careditor een bfinjection. Maar ik heb hem nog nooit in gta 3 gezien. Staat hij niet ergens in Liberty City?? :huh:
Geplaatst: 27 januari 200520 jaren comment_87893 He,Ik zie in de careditor een bfinjection. Maar ik heb hem nog nooit in gta 3 gezien. Staat hij niet ergens in Liberty City?? :huh: Er zijn idd BF injection's in Liberty City. Ze rijden rond in Shoreside Vale. (3e eiland)
Geplaatst: 27 januari 200520 jaren comment_87900 Ik heb GTA3 nu ook net, maar zo'n BF-Injection, zit die Joe ofzo daar niet de hele tijd aan te prutsen als je zijn missies moet doen?
Geplaatst: 27 januari 200520 jaren Auteur comment_87907 Jah, dat klopt, maar die garage van Joe kun je niet in Ik heb die bfinjection ook nog nooit op de weg zien rijden van gta3 <_<
Geplaatst: 27 januari 200520 jaren comment_87922 Je kan de BF Injection vinden na de missie Seyonara Salvatore van Asuka in Stounton Island, de BF Injection staan dan vanaf 20:00 tot 00:00 in Hepburn Heights in Portland waar je Misty moest ophalen. (bij de diablo's) Ik heb hem nog nooit zien rijden, alleen die van mij is één keer gestolen.
Geplaatst: 28 januari 200520 jaren comment_88565 Ik heb hem nog nooit zien rijden, alleen die van mij is één keer gestolen. Sinds waneer kunnen ze in GTA 3 je auto stelen? :blink: Is mij nog nooit gebeurd. Maar hoe ging dat dan? Stond je auto in de garage? Of was je er zelf in de auto en jatte een of andere Diablo hem van je?
Geplaatst: 28 januari 200520 jaren comment_88627 Ik heb hem nog nooit zien rijden, alleen die van mij is één keer gestolen. Sinds waneer kunnen ze in GTA 3 je auto stelen? :blink: Is mij nog nooit gebeurd. Maar hoe ging dat dan? Stond je auto in de garage? Of was je er zelf in de auto en jatte een of andere Diablo hem van je? is bij mijn ook al een paar keer gebeurt <_<
Geplaatst: 29 januari 200520 jaren comment_89181 Ik heb hem nog nooit zien rijden, alleen die van mij is één keer gestolen. Sinds waneer kunnen ze in GTA 3 je auto stelen? :blink: Is mij nog nooit gebeurd. Maar hoe ging dat dan? Stond je auto in de garage? Of was je er zelf in de auto en jatte een of andere Diablo hem van je? neej niet in de garage.Als je bent uitgestapt pakken ze de auto soms en rijden ze gek mee weg.ze botsten tegen die palen enz.
Geplaatst: 29 januari 200520 jaren comment_89266 Ik heb hem nog nooit zien rijden, alleen die van mij is één keer gestolen. Sinds waneer kunnen ze in GTA 3 je auto stelen? :blink: Is mij nog nooit gebeurd. Maar hoe ging dat dan? Stond je auto in de garage? Of was je er zelf in de auto en jatte een of andere Diablo hem van je? neej niet in de garage.Als je bent uitgestapt pakken ze de auto soms en rijden ze gek mee weg.ze botsten tegen die palen enz. Ow zo, dat is bij ook soms wel gebeurd. Ik vond het al zo raar.
Geplaatst: 12 februari 200520 jaren comment_95526 dan zit je gewoon in je auto, dan komt er een gast aanrennen en die sleurt je dan uit je auto en hij is weg. snappie??
He,
Ik zie in de careditor een bfinjection.
Maar ik heb hem nog nooit in gta 3 gezien.
Staat hij niet ergens in Liberty City??
:huh: