Geplaatst: 28 februari 200817 jaren comment_900584 Als ik mijn san andres opstart valt hij uit Alles gaat goed tot het laadscherm:) Halverwege het laden sluit het spel zich en komt er een kadertje "Gta_sa Werkt niet meer". Opnieuw installeren werkt niet:) Iemand die mij kan helpen aub? Edit : Kunnen jullie me zeggen welke bestanden er in thuis horen. Niet allee bestanden natuurlijk Maar de bestand die je ziet als je c:/programfiles/Rockstargames/Gtasanandreas opent:) Alvast Bedankt! Bewerkt: 28 februari 200817 jaren door VcGlenn
Geplaatst: 28 februari 200817 jaren comment_900591 Aangezien een herinstallatie niet werkt, lijkt het me geen probleem van modding. Ik vermoed dan dat je een savegame hebt gedownload, die niet overeenkomt met je Versie van GTA SA. Download hier eens een nieuwe savegame.
Geplaatst: 28 februari 200817 jaren Auteur comment_900623 Aangezien een herinstallatie niet werkt, lijkt het me geen probleem van modding. Ik vermoed dan dat je een savegame hebt gedownload, die niet overeenkomt met je Versie van GTA SA. Download hier eens een nieuwe savegame. Nee dat is het niet Want zelfs als ik een new game start werkt het niet:)
Geplaatst: 28 februari 200817 jaren comment_900624 Verwijder het bestandje 'gta_sa.set' eens uit de map 'GTA SA User Files' te verwijderen, welke je kunt vinden in 'Mijn Documenten'.. Wellicht lost dat het probleem op.
Geplaatst: 28 februari 200817 jaren Auteur comment_900646 Verwijder het bestandje 'gta_sa.set' eens uit de map 'GTA SA User Files' te verwijderen, welke je kunt vinden in 'Mijn Documenten'.. Wellicht lost dat het probleem op. Werkt nog altijd niet..
Geplaatst: 28 februari 200817 jaren comment_900673 Hey, Heb je een gedownloade GTA? Dat wil ook nog wel is problemen geven?! Ik hoor het
Geplaatst: 28 februari 200817 jaren Auteur comment_900678 Hey,Heb je een gedownloade GTA? Dat wil ook nog wel is problemen geven?! Ik hoor het nee:) ik download geen spelletjes:) Maar kan iemand me helpen?????
Geplaatst: 28 februari 200817 jaren comment_901025 niet moeilijk doen als makkelijk kan voortaan eerst forum doorzoeken mischien is al onderwerp gestart over probleem ( kijk hier ik had zelfde probleem grtz zakina
Als ik mijn san andres opstart valt hij uit
Alles gaat goed tot het laadscherm:)
Halverwege het laden sluit het spel zich en komt er een kadertje "Gta_sa Werkt niet meer".
Opnieuw installeren werkt niet:)
Iemand die mij kan helpen aub?
Edit : Kunnen jullie me zeggen welke bestanden er in thuis horen.
Niet allee bestanden natuurlijk
Maar de bestand die je ziet als je c:/programfiles/Rockstargames/Gtasanandreas opent:)
Alvast Bedankt!
Bewerkt: door VcGlenn