February 28, 200817 yr Wie kent Planet camzo? Planet Camzo is een online spel dat heel erg lijkt op Club Penguin, maar je bent geen pinguin. Je kunt een gratis account maken op Planet Camzo. Ik ben ook GEEN Super Nerd ofzo, dat ik dit ken, maar ik vond het een keer ergens op internet. Als je het kent laat dan gewoon een reactie achter,ok? Oops, ik zie 't nu pas. Het is helemaal niet Planet Camzo maar planet caZMo! en je vindt het hier. Edited February 28, 200817 yr by Eazy
February 28, 200817 yr Wie kent Planet camzo?Planet Camzo is een online spel dat heel erg lijkt op Club Penguin, maar je bent geen pinguin. Je kunt een gratis account maken op Planet Camzo. Ik ben ook GEEN Super Nerd ofzo, dat ik dit ken, maar ik vond het een keer ergens op internet. Als je het kent laat dan gewoon een reactie achter,ok? Btw je link doet het niet. En ik ken het ook niet.
February 28, 200817 yr Author Wie kent Planet camzo?Planet Camzo is een online spel dat heel erg lijkt op Club Penguin, maar je bent geen pinguin. Je kunt een gratis account maken op Planet Camzo. Ik ben ook GEEN Super Nerd ofzo, dat ik dit ken, maar ik vond het een keer ergens op internet. Als je het kent laat dan gewoon een reactie achter,ok? Btw je link doet het niet. En ik ken het ook niet. Ik had ook een foutje gemaakt, het is namelijk Planet Cazmo en hier is de goede link.
Wie kent Planet camzo?
Planet Camzo is een online spel dat heel erg lijkt op Club Penguin, maar je bent geen pinguin. Je kunt een gratis account maken op Planet Camzo.
Ik ben ook GEEN Super Nerd ofzo, dat ik dit ken, maar ik vond het een keer ergens op internet. Als je het kent laat dan gewoon een reactie achter,ok?
Oops, ik zie 't nu pas. Het is helemaal niet Planet Camzo maar planet caZMo!
en je vindt het hier.
Edited by Eazy