Ik heb al een aantal missies in San Fierro gedaan, maar nog steeds moet ik elke keer een manier vinden om heen weer te komen (zwemmend dus) volgens mij is niet normaal, want ik moest bij een missie (met dat vermande wijf, waarbij je die truck moet stelen) naar Los Santos rijden, maarja alle bruggen waren nog steeds afgezet dus heb ik een andere gedaan... Maar ik moet dus best vaak op en neer, en het zou dus best gemakkelijk zijn als die dingen een keer weg gingen (ik cheat niet, dus ik kan er niet met een jetpack over) ...
Weet iemand of het normaal is dat deze dingen er nog staan als ik hier ben? (zie savegame)
Laatse missie: Body Harvest
Wat is er aan de hand: Is het normaal dat de wegen nog geblokeerd zijn?
Savegame: zie bijlage
Versie: 2.0
PS: in de savegame hoef je niets te doen hoor, ik dacht misschien handig als je wilt weten waar ik zit...!
Hoi iedereen,
Ik heb al een aantal missies in San Fierro gedaan, maar nog steeds moet ik elke keer een manier vinden om heen weer te komen (zwemmend dus) volgens mij is niet normaal, want ik moest bij een missie (met dat vermande wijf, waarbij je die truck moet stelen) naar Los Santos rijden, maarja alle bruggen waren nog steeds afgezet
dus heb ik een andere gedaan... Maar ik moet dus best vaak op en neer, en het zou dus best gemakkelijk zijn als die dingen een keer weg gingen (ik cheat niet, dus ik kan er niet met een jetpack over) ...
Weet iemand of het normaal is dat deze dingen er nog staan als ik hier ben? (zie savegame)
Laatse missie: Body Harvest
Wat is er aan de hand: Is het normaal dat de wegen nog geblokeerd zijn?
Savegame: zie bijlage
Versie: 2.0
PS: in de savegame hoef je niets te doen hoor, ik dacht misschien handig als je wilt weten waar ik zit...!
GTASAsf2.b