February 29, 200817 yr ik krijg heel veel warnings met: warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "TaxiWaiting") en andere symbolen hoe kan dit weer goed?
February 29, 200817 yr Bovenaan je code dit zetten: forward publicnaam(publicvariabelen); Bijvoorbeeld de public.. public BoeRoepen(playerid); ...krijgt deze forward: forward BoeRoepen(playerid); Als er geen variabelen staan staat er gewoon forward publicnaam(); Doe dit voor iedere public die een error geeft. Je zet dit bij de defines. Succes!
March 4, 200817 yr Bovenaan je code dit zetten:forward publicnaam(publicvariabelen); Bijvoorbeeld de public.. public BoeRoepen(playerid); ...krijgt deze forward: forward BoeRoepen(playerid); Als er geen variabelen staan staat er gewoon forward publicnaam(); Doe dit voor iedere public die een error geeft. Je zet dit bij de defines. Succes! hey hey dat komt me bekend voor
ik krijg heel veel warnings met: warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "TaxiWaiting") en andere symbolen hoe kan dit weer goed?