Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Missie hulp: N.O.E.

Ik ben nu ook bij de missie N.O.E. (geen idee waarom 't zo heet) en het lukt me maar niet :N

1. Ik vlieg te hoog en dan komen er Hydra's achter me aan :(

2. Ik vlieg te laag en dan kom ik in 't water :cry:

3. Het lukt me wel (maar 1 keer gebeurd) en dan stoot ik tegen de bomen in Angel :engel: Pine aan.

Dus heeft iemand alsjeblieft tips??!!!

Featured Replies

Zorg er ten eerste voor dat je een route over het water heen uitstippelt. Daar blijf je boven vliegen, als je redelijk kunt vliegen is het niet zo moeilijk om op goede hoogte te blijven. Als je bij Angel Pine bent, vlieg je wat hoger over de bomen heen, snel door de corona en weer laag over het water. Dit allemaal moet erg snel, want anders krijg je probleem 1; de Hydra's.

Als je Hydra's achter je aan krijgt, vlieg dan snel weer laag en zigzag wat heen en weer. Op deze manier raken de Hydra's je -met wat geluk- niet. Je kunt uiteraard ook nog WikiGTA raadplegen.

Succes. ;)

Ik heb nog een tip, probeer zo weinig mogelijk met je pijltjes te sturen. Want dan raak je gauw een boom of het water, stuur alleen als het echt nodig is. Zo had ik deze missie ook gehaald. Succes met de missie. ;)

Hey,

Vlieg alleen over het water dan heb je geen problemen met bomen en andere opstakels zo is het mij ook gelukt!

Succes verder!

ben ik de enige die da vliegtuig ni eens de landingsbaan opkrijgt om te vertrekke:p

ben ik de enige die da vliegtuig ni eens de landingsbaan opkrijgt om te vertrekke:p

Hahaha :puh:

Blijkbaar!

Je moet gewoon niet teveel gas geven :)

Suc6

Hahaha :puh:

Blijkbaar!

Je moet gewoon niet teveel gas geven :)

Suc6

tis mij nu wel gelukt ma da vliegtuig draai lijk ni ben tussen de wrakken opgestegen:p

Met de knoppen 'Q' en 'E' beweeg je het achterroer. Hiermee kan je op de grond draaien en sturen. ;)

Edited by ..::GhostRider::..

N.O.E - Nap-of-the-earth

Als je eén keer te ver boven de radar komt en de Hydra's komen, ga je snel weer laag vliegen. Ze zeggen dan dat het vals alarm was. Bij een tweede keer gebeurt dat echter niet.

Gewoon over zee....

Dan snel door die Corona en weer terug over zee;)

Lukt altijd!

• Author

OK, bedankt allemaal voor de tips, ik heb het gehaald! :*D